فعالیت مدارس کهگیلویه و بویراحمد با محوریت سلامت همراه با آموزش انجام می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، اردشیری یاری معاون برنامه ریزی، پژوهش و توسعه منابع آموزش و پرورش این استان گفت: نحوه بازگشایی مدارس تابع تصمیم ستاد کرونا و با محوریت تامین سلامت دانش آموزان همراه با آموزش انجام می شود.

اردشیری یاری در نشست مشترک اعضای بسیج فرهنگیان، هیات اندیشه ورز ،کارشناسان آموزشی و برخی مدیران مدارس افزود: بر اساس الگوهای حضوری، ترکیبی و غیرحضوری مدارس از مهرماه فعالیت می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان هم گفت: برای مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت می‌کنند از سوی گروه‌های جهادی بسیج فرهنگیان بسته های آموزشی و درسنامه تهیه می شود.

سرهنگ جاماسب بهمنیار افزود: نظرات مدیران مدارس در زمینه الگوهای پیشنهادی جمع بندی و به بسیج فرهنگیان کشور برای برنامه ریزی اعلام می شود.

سید حمدالله خواهش مسئول گروه جهادی بسیج فرهنگیان استان گفت: با مشارکت بسیج فرهنگیان، خیران و جهادی، فعالیت‌های آموزشی در مناطق کمتر توسعه یافته انجام می‌شود.

مسعود بیضایی رئیس کانون اداره کل آموزش وپرورش استان گفت: از سوی گروه‌های فرهنگیان بسیجی مشکلات زیرساختی برای استفاده در آموزش‌های مجازی شناسایی و ارائه می‌شود.

در این نشست مدیران و کارشناسان آموزش و مدیران مدارس گزارشی از مزایا و معایب و روش های آموزش مجازی را ارائه کردند.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.