معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار هندیجان مصوبه‌های شورای ترافیک درخصوص ساماندهی معابر و گذرگاه‌های شهرستان را تشریح کرد.

دریایی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به برگزاری جلسه شورای ترافیک شهرستان با حضور جمعی از مسئولان گفت: با توجه به در پیش بودن سال تحصیلی جدید و اهمیت اجرای پروژه مهر، رنگ آمیزی گذرگا‌های عابر پیاده روبروی مدارس امری الزامی است.

او نصب سرعتگیر در برخی مناطق شهری پر تردد، هرس درختان با همکاری شهرداری در معابر شهری پرتردد و شلوغ، ساماندهی موتورسیکلت‌های سه چرخ در سطح شهرستان و اتخاذ تمهیدات لازم جهت ساماندهی سرویس‌های مدارس در شهر‌های هندیجان و زهره را از دیگر مصوبه‌های شورای ترافیک عنوان کرد.

دریایی در پایان بر لزوم توجه و پیگیری جدی مصوبه‌های شورای ترافیک تاکید کرد و بیان داشت: همه دستگاه‌های عضو موظف هستند نسبت به انجام برنامه‌های تعیین شده در شورا تا حصول نتیجه اهتمام جدی داشته باشند و در صورتیکه اداره یا سازمانی در این زمینه کوتاهی کرده و به وظایف و تعهدات خود عمل نکند، برخورد جدی و قانونی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.