بهتاج: کمک می‌کنیم تا تیم فوتبال تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی درباره درخواست باشگاه تراکتور برای شرکت نکردن در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایوب بهتاج مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی درباره شرایطی که برای باشگاه تراکتور پیش آمده و  این باشگاه خواستار شرکت نکردن در لیگ قهرمانان آسیا شده است، اظهار کرد: امروز در آخرین ساعات اداری باشگاه تراکتور تبریز نامه‌ای  به دبیرکل فدراسیون فوتبال ارسال کرده است، اما همه می‌دانند که تراکتور یک تیم عادی نیست و مشتاقان و هواداران بی‌شماری دارد و نمی‌توان آن قدر راحت در یک ساعت احساس کرد و تصمیم گرفت و  انجام داد. درست است که تراکتور مشکلات زیادی دارد، اما با این حال در استان مسئولان استانی و استاندار در جریان مسئله تراکتور قرار گرفته اند.

او افزود:  طبق برنامه فردا ساعت ۷ صبح جلسه شورای تأمین استان در مورد وضعیت باشگاه تراکتور را داریم تا بتوانیم از این تیم تبریزی حمایت کنیم و کمک کنیم این تیم همچنان در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شود. با توجه به سهمیه‌ای که ایران در آسیا دارد، همه می‌دانیم که انصراف تراکتور به نفع فوتبال کشورمان هم نیست. از فدراسیون و وزارت ورزش هم خواهش می‌کنم که به تراکتور کمک کنند. ما در سطح استان هم تلاش می‌کنیم تا مشکلات این تیم بر طرف شود و در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم.  

مدیرکل ورزش جوانان استان آذربایجان شرقی بیان کرد: جلسه‌ای ۲ روز پیش با مسئولان باشگاه تراکتور  داشتیم و هیچ صحبتی در مورد شرکت نکردن تیم در لیگ قهرمانان آسیا مطرح نشد و حتی قرار شد تمرینات شروع شود و ادامه روند آماده‌سازی تیم جریان پیدا کند که امروز این اتفاق افتاده است. فردا مقام‌های عالی استان جلسه دارند و تصمیم خوبی در مورد این تیم خواهیم گرفت و از داخل استان به تیم تراکتور کمک خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار