مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اجرای پروژه‌ها در حوزه تلفن ثابت گفت: از ابتدای امسال ۵ هزار و ١٥٢ شماره تلفن ثابت در استان دایر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان اظهار داشت: بر اساس برنامه عملکردی برای دایری‌های تلفن ثابت در سطح استان، مخابرات منطقه توانسته است نسبت به هدف تعیین شده عملکرد چشمگیری داشته باشد که دایری پنج هزار و ١٥٢ شماره تلفن ثابت در شش ماهه اول سال جاری موید این مهم است.

حکمت افزود: درصد تحقق شاخص دایری تلفن ثابت در سال جاری ١٢٢ درصد است که این رقم عزم جدی همکاران منطقه به منظور بهره‌مندی بیشتر مشتریان از مقرون به صرفه‌ترین سرویس مخابراتی و اجرایی نمودن برنامه‌های این حوزه را بیان می‌کند.

او میزان سرمایه‌گذاری در حوزه تلفن ثابت را یادآور شد و خاطرنشان ساخت: در راستای اجرای پروژه‌های مختلف این حوزه از ابتدای سال جاری بیش از ٤٠ میلیارد تومان هزینه شده است که توسعه و ارتقا کمی و کیفیِ زیرساخت‌های تلفن ثابت را به دنبال داشته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان ارائه خدمت در روستا‌ها و همچنین ایجاد زیرساخت و سرویس ارتباط با هدف جلوگیری از پدیده مهاجرت را از استراتژی‌های منطقه دانست و گفت: فراهم نمودن شرایط بهره‌مندی مشتریان در نقاط روستایی از امکانات مخابراتی، گامی تاثیرگذار در حمایت از تولید و توسعه اقتصادی منطقه است.

حکمت در ادامه تعداد روستا‌ها و اماکن دارای تلفن خانگی در استان را یک هزار و ٥٠٢ مورد اعلام کرد و افزود: برقراری عدالت در بهره‌مندی از امکانات و سرویس‌های مخابراتی همواره مدنظر این مجموعه است.

گفتنی است، در حال حاضر ٥٩٤ هزار و ٦٠ شماره تلفن منصوبه و ٥١٣ هزار و ١٦ شماره تلفن ثابت فعال در استان وجود دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.