سردار هداوند از اسکورت ۴۰ محموله واکسن توسط پلیس خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در کنار کادر درمان خواهد بود و اقدامات لازم را برای تزریق واکسن کرونا انجام می‌شود. بیش از ۴۰ محموله واکسن را اسکورت کرده ایم و ۶۰ مرکز واکسیناسیون را اسکورت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه  این مجموعه اولین مجموعه تزریق واکسن ما است، گفت: در ماه‌های اخیر نزدیک به ۳ هزار واکسن تقلبی کشف کرده ایم و ۴ نفر هم دستگیر شده اند.

سردار هداوند با بیان اینکه پلیس هم همانند سایر مردم در نوبت تزریق واکسن قرار گرفته‌اند و تا به امروز نزدیک به ۸۰ درصد از افراد را واکسینه کرده‌ایم، تصریح کرد: در این مرکز روزانه نزدیک به ۷۰۰ دز واکسن تزریق می‌شود و ظرفیت‌ها در حال افزایش است، لذا به شهروندان توصیه می کنیم تا به مراکز مجاز تزریق واکسن مراجعه کنند.


بیشتر بخوانید

توضیحات پلیس درباره شایعه سرقت واکسن‌های کرونا در تهران


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
یکی زمان واکسن زدنش شد واکسن تزریق نمیکنه یکی هم خودش رو به هر دری میزنه تا یک عدد واکسن گیر بیاره اگر تقاضا برا واکسن نبود این سود جویها نبود من خودم پدر مادرم و هرکس از خانواده روز اول که اعلام شد با توکل بر خدا تزریق کردیم حال که واکسن وجود داره باید با شرایط سنی برداشته بشه و براز جلوگیری از تجمع زیاد مراکز بهداشت و مراکز تجمیعی موجود افزایش و شبانه روزی شود و هم می توان مراکز را چند برابر کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
وقتی به آقایان و دوستان محترم، رانت واردات واکسن عطا می فرمایید باید هم انتظار واکسن تقلبی داشته باشید
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۸:۱۲ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
سلام و درود خداوند بر شما عزیزان نیروی انتظامی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
درودخدابرپلیس محترم افرین عزیزانه ایران زمین خدایارتون
آخرین اخبار