رئیس مرکز بهداشت استان همدان گفت:با ورود ۸۸ میلیون دز واکسن به کشور تا پایان مهر ماه، حدود ۲ میلیون دوز واکسن به این استان اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، نزدیک به دو سال از شیوع کرونا می‌گذرد، بی تفاوتی‌ها و عادی انگاری برخی از افراد روزانه بیش از ۱۰ نفر را در همدان قربانی این ویروس می‌کند.

واکسینه کردن جامعه در کنار رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی نقش مهمی در قطع زنجیره انتقال این ویروس دارد که در همین زمینه در کنار ۳۲ مرکز تست کرونا ۴۲ مرکز واکسیناسیون فعال هستند و برای سرعت بخشی در ایمن سازی مردم استان ۲۰ مرکز واکسیناسیون دیگر ایجاد خواهد شد.

معاون امور بهداشتی دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت استان همدان با اشاره به اینکه تاکنون در این استان ۶۵۰ هزار و ۸۸۱ دوز واکسن تزریق شده است، گفت: استان همدان با پوشش ۳۷/۱ درصدی واکسیناسیون در نوبت اول جز ۱۰ استان برتر کشور و در تزریق نوبت دوم نیز تاکنون ۱۹ درصد جمعیت استان را زیرپوشش قرار داده است.

دکتر محمد خزایی افزود: با ورود ۸۸ میلیون دوز واکسن به کشور تا پایان مهر ماه، حدود ۲ میلیون دوز واکسن به استان همدان اختصاص می‌یابد که در بازه زمانی ۵۵ روز بیش از ۷۵ درصد از جمعیت استان واکسینه می‌شوند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.