وام مسکن یک میلیارد تومانی امروز در رسانه‌های برای بسیاری از متقاضیان گیرنده وام مسکن ابهاماتی را ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز خبر افزایش وام مسکن جوانان تا سقف یک میلیارد تومان در رسانه‌ها منتشر شد، همین موضوع برای بسیاری از متقاضیان وام مسکن سوالاتی را ایجاد کرد.


بیشتر بخوانید


پیگیری ها از بخش تسهیلات بانک مسکن نشان می دهد که برای دریافت وام مسکن یک میلیارد تومانی، فردی که امسال افتتاح حساب را انجام داده است بعد ۱۵ سال شرایط دریافت وام یک میلیاردی را در تهران خواهد داشت.

در این وام تاهل فرد وام گیرنده تاثیرگذار نیست، وضعیت اقساط وام یک میلیاردی به گونه‌ای است که در ۵ سال اول ماهیانه ۲۸۸ هزار، در ۵ سال دوم ۴۰۰ هزار و ۵ سال سوم ماهیانه ۶۵۰ هزار تومان باید پرداخت شود و این وام بعد ۱۵ سال قابل استفاده خواهد بود.

همچنین برای گرفتن وام ۴۰۰ میلیون تومانی مسکن جوانان بعد از ۵ سال، باید ماهیانه یک میلیون و ۳۱۲ هزار تومان واریز شود که این مقدار برای شهر‌های دیگر متفاوت است. مبلغ این وام برای شهر‌های بزگ ۳۵۰ میلیون و برای سایر شهر‌ها ۳۰۰ میلیون تومان است.

لازم به ذکر است که جداول مربوط به اقساط این وام ها، هفته آینده بر سایت بانک مسکن بارگذاری خواهد شد.

محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن در نشست خبری امروز ۱۷ شهریور ماه در بانک مرکزی از افزایش وام مسکن جوانان تا سقف یک میلیارد تومان خبر داد. این طرح با توجه به شرایط تورمی و افزایش قیمت مسکن به تصویب شورای عالی پول و اعتبار رسید.

رقم این وام برای ساکنین تهران یک میلیارد، مراکز استان‌ها و شهر‌های بزرگ ۸۵۰ میلیون و سایر شهر‌ها ۷۰۰ میلیون تومان است.

مدیر عامل بانک مسکن اضافه کرد: بر این اساس از امروز به تمام بانک‌ها ابلاغ خواهد شد که افتتاح حساب مسکن جوانان نزد شعبات بانک مسکن با سقف یک میلیاردی انجام شود و چون  منابع تامین این وام حساب سپرده جوانان است به همین دلیل امکان برداشت آن زیر ۵ سال وجود ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم جوادی حسن آباد
۱۷:۰۳ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
سلام
بده مهندس جوادی مالک شرکت اردشیر پمپ استوار نیاز به یک میلیارد وام دارم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۳:۰۲ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
خجالت بکشید ماهایی که ازدواج کردیم و قصد خرید خونه داریم باید ۱۵ سال مستاجر باشیم که هم اجاره بدیم هم قسط وام کوفتی و که ۱۵ سال دیگه ۱ میلیاردش ۱ میلیون ارزش داره
Iran (Islamic Republic of)
صدای مردم
۰۲:۰۷ ۲۹ آبان ۱۴۰۰
هم اکنون سی چهل کیلو گوشت خوراک خانواده تنظیم کننده این طرح شد
Iran (Islamic Republic of)
بینام
۱۴:۲۹ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
برید خودتون رو مسخره کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۵ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
جوانان عزیزی که امشب رفتین خواستگاری!برین تا 15 سال بعد که صاحب خونه شدین.اون موقع هم دیگه جوان حساب نمیشین میانسال هستین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۱ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
عجب طرح جوان پسندی! ولی یک مشکل هست.متاسفانه جوانان ما بیکار هستن.هیچ سرمایه ای هم ندارن که سپرده کنن.نمیشه بدون سپرده بهشون وام بدن؟اونم همین امسال.چون 15 سال دیگه اون جوان دیگه عصا بدسته.امروز خونه لازم داره زن میخواد کار میخواد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
دوباره نان پولدارها افتاد توی روغن.پول اضافی دارن بجای 15 سال 30 سال هم سپرده اش میکنن.بدبختی اینجاست ارزش پولی که امروز سپرده میشه از 1 میلیارد تومن 15 سال آینده خیلی خیلی بالاتره.خونه ای که امروز قیمتش 1 میلیارد تومنه 15 سال بعد میشه 15 میلیارد.توی ایران قیمتها ناگهانی رشد میکنن.امشب میخوابی بنزین لیتری 1000 تومن بوده.صبح که بیدار میشی میبینی شده لیتری 3000 تومن.هیچکس هم زی بار این مسئولیت نمیره انگاری خود بنزینه تصمیم گرفته ارزش خودشو بیشتر کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۱۸ شهريور ۱۴۰۰
سلام.با این تورم با یک ملیارد تومن ۱۵ سال دیگ متور سیکلتم نمیشه خرید.الان تورم از سالانه بیرون اومده شده ماهیانه.
بهتر بود با پرداخت این اقساط ۱۵ سال دیگ ملزم میشدن خونه تحویل بدن تا ۱ ملیارد تومن پول.
Iran (Islamic Republic of)
متین راد
۲۰:۴۷ ۱۸ شهريور ۱۴۰۰
خدایی دمتون گرم واقعا یه مشت نخبه و فکر پشت این پیشنهاد وجود داره مسئولین محترم خواهشاً شما به فکر جوان ها نباشید
Poland
ناشناس
۱۹:۵۲ ۱۸ شهريور ۱۴۰۰
حقوق ماهیانه 5 میلیون/ اجاره ماهی 1 میلیون/ ... سن رفت بالای 35 و هنوز مستاجرم. بولله پول گلوله هم خودم میدم. یه خشاب رو من خالی کنید همه مشکلات کشور پاک میشه.
Iran (Islamic Republic of)
سید هادی ریاضی
۱۸:۰۶ ۱۸ شهريور ۱۴۰۰
من جای رئیس بانک مسکن بودم از شرم این ننگ میمردم کمی خجالت بکش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۱۸ شهريور ۱۴۰۰
یعنی این طرح ها رو به یه بچه ۷ ساله هم بدی میفهمه که سر کاریه. وام بده ولی نه واسه ۱۵ سال بعد که همه چی سر به فلک کشیده. وام طولانی مدت بدید که طرف خونه اشو الان بخره و وام رو کم کم پرداخت کنه. واقعا طرح هاتون بدرد هیچی نمیخوره و واقعا دستمریزاد داره بابت ایده هایی که کلی بخاطرش حقوق میگیرین.
Iran (Islamic Republic of)
دانیال
۱۴:۴۰ ۱۸ شهريور ۱۴۰۰
وای من انقدر خندیدم که فکر کنم به 15 دقیقه دیگه نرسم از خنده فوت بشم واقعاً کی این طرح رو پیشنهاد داده وای وای این جک بوده فکر کنم اشتباه شده به خدا این پست رو میشه برای بهترین سناریوی استندآپ کمدی بهش اسکار بدین لعنتیا :))))))))))))))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۱۸ شهريور ۱۴۰۰
ما پدر و مادرت دارای فرزند و دانشجو با پنجاه سال سن هنوز خانه نداریم پولی هم برای وام دادن نداریم با حقوق 3میلیونی و خط فقر 10میلیونی.شما بفکر کدام جوانان هستید ؟ جوانان منظور کدام جوانان هست مجردها؟متاهل ها؟دانشجوها؟لیسانسه های بیکار و بی همسر؟یا،والدین اینها؟
شما به والدین خونه بده با وام ماهی 500هزار تومان بدون پیش پرداخت وقتی والدین فوت کردند این ملک به حوانان آنها خواهد رسید قانونی.
چی میگید واسه خودتون مردم با تیتتر های خبری سرگرم بشن دلالها پولدارتر شما هم ریاست کنید و آینده ی وارثانتان را غنی سازی کنید.جمع کنید بساطتون را بابا.عمرمون تلف شده سر پیری خانه بدوش شدیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۱۸ شهريور ۱۴۰۰
طرح مسخره بعد 15 سال ؟!!!با این تورم یعنی هیچ
Germany
ناشناس
۱۱:۰۳ ۱۸ شهريور ۱۴۰۰
مافیا و فساد از همین جا و در همین طرحهایی که کشیده میشه نهفته است و از ذهن‌های که دنبال بدبخت کردن یک عده ساده لوح در جامعه هستن. آقای رئیسی این یک نمونه از خروار مسولان ذهن برتر حاضر جامعه هستن اگه دنبال ریشه کن کردن مافیا و فساد هستین از همین طرح شروع کنید و با عوامل این طرح رو به اشد مجازات برسانید و تمام اموال شم رو به نفع دولت یا ملت ضبط کنید. تا منبعد چنین توهین مستقیمی به ملت شکل نگیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۱۸ شهريور ۱۴۰۰
خدایی هرکی این وامه رو بخواد بگیره باید با یه گلوله از زندگی ساقطش کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۱۸ شهريور ۱۴۰۰
جالبش اینجاست که هر بار میزنی تلویزیون اخبار گوش بدی ، گوینده خبر میگه : نمایندگان مردم برای حل معیشت مردم دور هم جمع شدند یا میگه سران 3 قوه برای حل معیشت مردم دور هم جمع شدند ، خیلی نگران مسعولین هستم اینقدر به فکر معیشت مردم هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۱۸ شهريور ۱۴۰۰
جلو این بانک دزد ی که از اولشم سیاستش مثل وزیر مسکن اخوندی بودا بگیرید تا حساب پس بده اه مظلوما تماما پرداخت کنه . از این دولت دیگه توقع میره کار کنید تا دیر نشده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۳۴ ۱۸ شهريور ۱۴۰۰
احسنت.ببینید دولت انقلابی چه زود مشکل مسکن رو حل کرد.
این تصمیم میتونه یه الگو واسه کل دنیا باشه.
Iran (Islamic Republic of)
بی وفا
۰۶:۵۸ ۱۸ شهريور ۱۴۰۰
ازقدیم می گفتن شکم سیر خبر کشنه ندارد عمده مطلب همینه.نمی دانیم کسی هست که عقل داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
همشهری
۰۶:۵۷ ۱۸ شهريور ۱۴۰۰
با سلام اگر بانک مسکن ریکی تو کفش نیست چرا وام خرید خانه اولی ها را زیاد نمی کنه که چند ساله پول ملت تو حسابش داره سود می بره و کس هم نیست که از از بازرسی بره زیر زندیه این بانک در بیاره .
من از مردم شریف خواهش می کنم حرف این بانک مسکن را گوش نکنند تو همه حرفاش دروغ می گویند اخرش میکه با ید بری اوراق بخری .
Iran (Islamic Republic of)
مهری
۰۶:۴۳ ۱۸ شهريور ۱۴۰۰
بعد از 15 سال من که مردم اونی هم که این حرف را زده مرده با این حساب وارث من هستش که سرشا شیره می مالند و همان چندر غاز پس انداز من را بهش می دهند اونم مفت بهش رسید راضیه شکایتی هم نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۹ ۱۸ شهريور ۱۴۰۰
تابه امروز مثل احمدی نژاد نه امده ونه خواهدامداگرمسکن مهرنبودالان مسکن ۱۰برابرحال بود.۴۵تومان یارانه ان زمان ازیک میلیون اکنون بیشتر است.ان مرددیگه تکرارنمیشود.
Iran (Islamic Republic of)
سمیه
۰۳:۱۲ ۱۸ شهريور ۱۴۰۰
15سال بعد کی مرده کی زندس درحال حاضر جوانها خانه میخوان الان که نسل جوون داریم باید فکر مسکن باشیم مطمعین باشید بااین بچه آوری که الان جوانها تمایل ندارن 15سال بعد نسل جوانی نخواهد بود که وام تحویل بگیره شما دارین واسه اینده پوچ ونامعلوم برنامه ریزی میکنید جدا خسته نباشید الان جوانهای بدون کار وخانه تمایلی به ازدواج ندارن تا به برسه به فرزندی که بخواد به دنیا بیاد جدا خسته نباشیدودرود به بنیانگذاراین طرح
Iran (Islamic Republic of)
دیوانه
۰۳:۰۷ ۱۸ شهريور ۱۴۰۰
خدایی من خندیدم دمتون گرم طرح جالبی بود براخنده فقط دوربین کجاست دست تکون بدیم بریم کارداریم
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۰۲:۴۷ ۱۸ شهريور ۱۴۰۰
هفده سال قبل برای فرزندم دربانک مسکن برای همین وام که ان موقع 60میلیون میشد با یک امیدی ثبت نام کردم وماهیانه مبلغی بعنوان پس انداز خریدمسکن جوانان به بانک پرداختم حالا بعد از سررسید دریافت وام ،فرزندم که قصد ازدواج دارد با این شصت میلیون نمیتوانیم حتی پیش اجاره یک اپارتمان را برایش پرداخت کنیم چه رسد خرید خانه.
Iran (Islamic Republic of)
مشاور
۰۲:۳۲ ۱۸ شهريور ۱۴۰۰
حالت خوشه ... ماهی ۲۸۸... برای یک میلیارد ؟؟؟
یک میلیارد با سودش چند میشه.
چند ساله.
ماهی چند.؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
چه طرحی
۰۱:۲۵ ۱۸ شهريور ۱۴۰۰
یک میلیارد بعد از پانزده سال میشه صد میلیون الان که هیچوقت به پول خونه که نمیرسه هیچ ،به پول کمک خریدم نمیرسه . در ضمن بعد پانزده سال که یک جوان میشه میانسال که دیگه نمیشه بگی طرح مسکن جوانان ، کمی تدبیر و عقل لازم است برای آینده ......
United States of America
ناشناس
۰۰:۱۹ ۱۸ شهريور ۱۴۰۰
از نظام بانکداری نزول خور جز این طرح ها و‌شیوه های مدرن نزول خوری بعید نیست طرحی برای جوانان بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۱۸ شهريور ۱۴۰۰
جوان تا بخواهد وام رو بگیره پیر شده ،یک میلیارد ارزش خرید ۲سکه بهار آزادی خواهد داشت + باندازه همین مبلغ باید سپرده داشته باشه.پشنهاد دهندگان این طرح ها کمتر به شعور مردم توهین کنن!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
می خواهم ببینم که بانکها می خواهند وام بدهند یا وام بگیرند احتمالا برای این برنامه خیلی فکر کردند!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
مدرک چیه آقای رئیس بانک یعنی 15سال دیگه با یه میلیارد میشه خونه خرید خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
به نظر من بیسواد بعد از 15سال میشه یه پراید مدل 90 خرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
یعنی واقعا من موندم این رئیس بانک مسکن کجا درس خونده مرد مومن 15سال دیگه با یک میلیارد یه پرایدم نمیدم چه برسه مسکن خدایی حالتون خوبه همین الآنم تورم کمرمون شکسته بعد بیام ماهی پنج سال پنج سال پول بدیم مقصر ما مردم نیستیم اون ریاست بانکی هست که پول تو جیبی پسرش روزی میلیون ها تومان هست بعد فکر میکنن خیلی هنر میکنن یک میلیارد وام میدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
کل دنیا اول وام میگیرن بعد قسط میدم اینجا اول قسط میدن بعد وام پرداخت میشه !! چقدر عجیب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
تذکر : افزایش وام مسکن موجب گرانتر شدن قیمت مسکن و به نفع مافیای بازار مسکن است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
چه بر اسر ایران اوردید مردم رو به فلاکت انداختین
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۷:۰۹ ۱۸ شهريور ۱۴۰۰
واقعی ترین حرف را گفتید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
الآن با یک میلیارد به سختی میشه دنبال خونه گشت، ۱۵ سال دیگه که...خسته نباشین!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
خخخخ ۱۵ سال بعد با این پول میشه یه ماشین معمولی ایران خودرو خرید نه خونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
خدا اجدادت رو بیامرزه احمدی نژاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
جوانان با این پول بعد از پانزده سال خانه دار نمیشن ولی کارمندان بانک مسکن با وامی که از محل این پول ها بین خودشون تقسیم میکنن ظرف یک سال خانه دار میشن تا پانزده سال دیگه هم کی مرده کی زنده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
شما نمی تونید قیمت پوشک بچه تون رو یک ماه ثابت نگه دارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
مردم دارن بابت فساد در سیستم جنگهای بی حاصل در کشورهای دیگه و دلار های چمدانی هدیه داده شده و و باج دهی به روس و چین رو مردم دارن با این تورم دارن پرداخت میکنند اخه تا کی ظلم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
خداقوت زحمت کشیدید خسته نباشید همچین تورم زیر صفر هم داریم که نگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
واقعا خنده داره!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
قشنگ معلومه کی احتکار کننده مسکن و دلال و مافیای مسکنه دارید بهشون جایزه میدید
Canada
محمد
۲۲:۵۲ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
ابهامات زيادى در اين طرح ها وجود دارد اينکه شفافيت در آن مشهود نيست معلوم نيست اقساط پرداختى بعد از دريافت وام چگونه و چقدر مى باشد. به عنوان مثال اگر فرض بگيريم که وام بايد ظرف ۲۰ سال پرداخت گردد فرد بايد ماهى بيش از 9 ميليون تومان ( با فرض ۱۰ درصد بهره) بپردازد. حالا فرض کنيم که ابر تورمى در کار نخواهد بود و همه چيز به خوبى و خوشى مى گذرد اين وام گيرنده که حقوقش زير ۶ ىا ۷ ميليون در ماه خواهد بود چگونه مى خواهد از پس آن برآيد؟ بيايد براى يکبار هم که شده عقل ها را به کاربيندازيد و مطابق امکانات موجود عمل کنيد. يک خانواده جوان که ۲ يا ۳ و يا حداکثر ۴ نفره خواهد بود براى اسکان خانواده خود يک مساحت زيربنائى سى تا پنجاه متر کافى مى باشد. زمين هاى بسيارى در حومه هاى شهرها تحت مالکيت دولت است که مى تواند به رايگان در اختيار طرح مسکن قرار گيرد. هزينه ساخت مسکن در شرايط فعلى مبلغى نزديک به ۷ ميليون تومان در هر متر مربع مى باشد. براى ساخت يک مسکن ۴۰ مترى حدود ۳۰۰ ميليون تومان سرمايه لازم است. سرمايه فوق چنانچه بدون شرايط و وديعه و غيره اگر به وام گيرنده تعلق گيرد او به احتمال فراوان خواهد توانست کل وام را با بهره ده درصد که قريب به ۶۶۰ ميليون است در ظرف بيست سال از قرار ماهى ۲٬۷۵۰٬۰۰۰ پرداخت نمايد. مدت باز پرداخت وام مى تواند بيشتر باشد چنانچه مبلغ فوق براى پرداخت کننده زياد باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۱۸ شهريور ۱۴۰۰
دلسوزیت به جا اما معلومه خودت شکم سیری و خونه درست و حسابیم داری مشکلم بخاطر اینه است که مدیران اشرافی میخواند مشکل مردم حل کنند . برا چی حقوق کارگری نمیگیرند زحمت بیشتر دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۱۸ شهريور ۱۴۰۰
دولت یکبار برا همیشه به مدیرانش اعلام کنه دیگه قرار نیست اشرافی گری داشته باشند (برا کارگر حقوق ده پانزده میلیونی مدیر در برابرحقوق 4ت وم5ت خودشون مدیرا شکم سیر و بی خبر از خودش میدونه حقم داره اون مدیرهم کار کن نمیشه)اگر عرق ملی داشته باشند جای دیگری نمیرند اگه هم ندارند بروند هر کجا دوست دارند بخون شهدا اینجور مدیرانی نباشند بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
شما با این وام جوانان خود را مسخره می کنید یا مردم را بعد از پانزده سال با وضعیت کنونی یک میلیارد ارزش صد هزار تومان ندارد
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۲:۴۶ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
من واقعا متعجب شدم به عنوان یک مادر چه بدرد میخوره الان بچه ها خونه میخوان اگه داشتن احتیاج نبود تو بانک مسکن پول سپرده گذاری کنند اصلا طرح درستی نبست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
لطفا به مردم بدبخت توهین نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
نتیجه:
مثل برنامه های دیگرمسکن یعنی کشک.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
چقدر فک کردبن تا این راهو پیدا کردین برای پر کردن جیباتون؟
مردمو چی فرض کردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
جمع نوابغ دورمون کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
دلخوش نباشید به این مقدار!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
اون موقع می تونی با یک میلیارد یک موتورسیکلت دسته دوم خریداری کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
با این فرمون پیش بریم ایران تا ۵سال دیگه چیزی ازش باقی نمی مونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
خداوکیلی این چه طرحیه؟ از کدوم جوان صحبت میکنید؟ الان من جوانم ۳۵ سالمه ۱۵ سال دیگه میشه ۵۰ سال تورم رو چی بگم تو ۱۵ سال بعد؟ دلار سه سال پیش ۵هزار تومن بود الان ۲۸ هزار تومنه ۵۰۰ درصد تغییر داشته و پانزده سال دیگه این رقم نسبت به امسال حدود ۴۰۰۰ درصد میشه چی میگین شما اخه مارو مسخره کردید؟ تازه اگر کرونا اجازه بده قشنگ این طرحو برنامه ریزی کردن که امیدمون نا امید بشه!

واقعا نمیدونم چی بگم خداوکیلی با این طرز فکر مسئولین الان پدرمون درامده پانزده سال دیگه میخواد صد سال سیاه وام نباشه به درک
United States of America
ناشناس
۲۲:۰۳ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
این چه سمی بود
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۲:۰۰ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
نمیدونم با چی عقلی این طرح رو دادن کی تو اتاق اینقدر فکر کرده که به این نتیجه مزخرف رسیده بابا جان بعد 15 سال باید بری 15 متر پارکینگ فقط بخری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
این قدر ولخرجی نکنید میگن جمعیت رو زیاد کنید خوب چطور، جوان بیچاره چطور زندگی کند این قسط سنگین رو چطور بده؟ باید وام قرض الحسنه بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
با حماقت، به مردم نگاه نکنید و وعده های بی ارزش ندهید.
شما حتی برای یک هفته نمیتوانید جلوی تورم را بگیرید!
حال دم از توقف تورم در مسکن، آن هم در طی ۱۵ سال، زهی خیال باطل.
لطفا سرتان را زیر برف نگه ندارید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
بانک الان ۱میلیارد به من وام بده خونه بخرم ۱۵سال دیگه بهش ۱۵میلیارد میدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
این چه طرحی هست خدایی مردمو خوب مسغره کردین بغد پانزده سال کی معلومه زنده هست با این تورم و ......
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۱۵ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
خوب چرا اشاره نشده که سپرده پس انداز به چه میزان باید باشد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
این مسئولین فهیم و بسیار باهوش رو ببرید واسه مسابقات المپیاد جهانی تا واسمون طلا بیارن و پرچم مون رو ببرن بالا !!! انتظار این حد از نبوغ رو نداشتیم بخداااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
این طوری می خوان به داد بی خانمان ها برسن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
خاک.... با این وام دادنتان
Iran (Islamic Republic of)
قلندر
۲۰:۵۸ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
علی برکت الله
چنان رونق مسکنی ایجاد بشود با این طرح که ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
یه میلیارد پونزده سال دیگه پول چهار متر خونه میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
وام خرید قبره اشتباه اعلام شده غلط املایی بچه ها ریلکس باشین وام خرید قبر در گورستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
بنظرتون رییس بانک مسکن خجالت نمیکشه بعد 15 سال که جوان امروز میشود پیرمرد و خانه ی یک میلیارد الان بعد از 15 سال میشود 10 میلیارد تومان،،، این خبر اعلام میکنه؟؟؟!!!!
Australia
ناشناس
۲۰:۲۵ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
از دست مردم پول میگیرید تا 15 سال دیگه وام بدید؟
خدایی اینو ب هرکی بگی پناهندگی رو بت میده
اینم از مسؤلین تیز هوش جدید
والا قبلیا اگه درست کار انجام نمیدادن لااقل چرت نمیگفتن
Iran (Islamic Republic of)
م
۲۰:۱۸ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
خخخخخخخخخخخخخخ مسخره است بعد 5 یا 15 سال با این تورم خانه که سهل ماشینم نمیتونید بخرید بعد اجاره نشین هر ماه اجاره میده به جایه اینکه زودتر خانه دار کنند به 5 یا 15 سال بعد پاس میدن اصلا فکر نمیکنند برنامه میدن خنده دار و مضحکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
این چه طرحیه دیگه
بیشتر بانک سود میکنه تا مردم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۱۳ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
تاهل در این کشور نه یک ضرورت و نیاز بلکه جهت کنترل افراد با ابزارهایی نظیر وام . عدم اشتغال و کلا مشغولیت وابستگان بکار گرفته می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
15 سال بعد شاید یک متر مسکن یک میلیارد به بالا باشه!
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۴۸ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
برای سر قبرم میخام مگه/ من الان نیاز دارم نه 15 سال دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
پیامد این پیام فقط افزایش قیمت مسکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
یک روز یک نفر پدرپیرش را ب پشت خودش انداخته بود وراهی بازار شده بود یک نفر از ش پرسید چ میکنی گفت پدرم را برای فروش میبرم گفتند این چ کار زشتی است ک تو میخواهی انجام دهی پسر حواب داد نگران نباشید شرایط قیمتی خواهم کفت ک کسی نتواند بخرد..الان وام دادن برای مسکن خرید مشابه همین مثل قدیمی است..شرایطی میذارن ک کسی نمیتونه وام برداره..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
بازم میخان جیب ملت خالی کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
شاید بعد از ۱۵ سال با یک میلیارد تومان بشه خانه آخرت خرید، انشاالله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
فقط میشه تاسف خورد به حال اون کسی که طرح تسهیلات یک میلیاردی و بعد از پانزده سال میده ، توی مملکتی که تورم و قیمت ها ساعتی داره بالا میره بعد از پانزده سال طرف اگر در اثر کرونا و ... فوت نشده باشه بلکه بتونه یک واحد آپارتمان اجاره کنه ، هیچی نمیشه گفت جز سکوت از این طرح های هوشمند و به جا و دقیق و زیبای مدیران این مملکت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
حال ادم همین جور بد هست که با این کارشون بدتر و حال همزن تر هم میشه با اینجور سیاستهای خونه دار کردن مردم . فقط با پول مردم بازی کردن پول مفت گرفتن تو بانکه و راحتی خودشون و کارمنداشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
درود به شرفتان خیلی خوب وام میدهید در حالی بلاد کفر با فریب مردم وام با درصد سود ناچیز میدهند که همه مردم را بدهکار کنند و اینجوری مردم مجبور شوند برای پرداخت قسط خودرو مسکن و سایر ملزومات تا آخر عمر کار کنند در حالی که ما از هر قسطی آزادیم آنهات خودرو ازدم قسطی میدهند در حالی که ما اول پول میدهیم بعد از یکسال خودرو میگیریم و این یعنی عدالت یا حکومت عدل علی
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۷:۵۱ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
مردمو مسخره کردید ؟ به قیمت روز پول نقد بگیرید بعد ۱۵ که ارزش ۱ میلیارد اندازه ۱۰۰ تومن الان شد بهش پولو بدید . ما جوونا الان مشکل داریم ۱۵ سال دیگه خونه میدید ؟ خجالتم خوب چیزیه . این طرح ها رو ببرید برای مسئولای اختلاسگر
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۷:۴۹ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
ملت و گذاشتن سر کار؟ همین امروز نمیشه چه برسه ۱۵ سال بعد باز معلومه یه نقشه جدیدی واس ملت دارن مثل بورس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
وام خوبی است و کمک می کند که نقدینگی در جامعه کمی تعدیل شود ، البته این وام برای جوانان امروز نیست ، وام 15 ساله برای بچه 5 ساله مناسب است که در 20 سالگی بتواند وام را دریافت کند ، وام 5سال انتظار هم برای فرد 15 ساله و 20 ساله و 25 ساله مناسب است ، که در 20 سالگی یا 25 یا 30 سالگی وام را دریافت کند، البته والدین باید اقساط را بدهند ، برای افراد متاهل بالای 30 سال هم خوب است بعد از 5 سال وام را دریافت می کنند ، در کل کار خوبی است،
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۷:۳۶ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
اولا بعد 15 سال با این وام ده متر هم نمیشه خرید دوما این چه طرز خبر دادنه زدید شرایط دریافت وام 400میلیونی و در ادامه نوشتید واسه تهران 350 و برای شهرستان 300میلیونه غلط املایی هم که داره خداییش خجالت بکشید یا درست کار کنید یا تعطیلش کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
افرین عنوانش قشنگه ولی طرحش زشت بهعد15سال یه میلیارد.. خونه شاید بشه احاره کرد... طرح مزخرف یه خبرنگارمرد نیست ازشون بپرسه این مزخرفات کی یادشون داده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
عجب طرح خفنی.چقدر نشستید فکر کردید و به این نتیجه رسیدید ؟!خسته نباشید.
Iran (Islamic Republic of)
نوید
۱۷:۲۱ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
افزایش وام خرید مسکن موجب افزایش قیمت مسکن می شود تنها را حل مشکل تورم مسکن ساخت یک میلیون مسکن ملی در سال است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
از بانک مسکن دزدتر وجود نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
الان یه خونه معمولی ۱۰۰ متری توی تهران ۴ میلیارده
با یک میلیارد ۱۵ سال دیگه حتی نمیشه یه پراید خرید چه برسه به مسکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
من که بازم نفهمیدم چی به چیه !؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
تا15سال دیگه بایک میلیاردحتی نمیشه خونه اجاره کرد،چه برسه به خریدمسکن،مسئولین خداقوت!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
مسئولین انقدر فکر می کنن خسته نشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
حیف خاک تو....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
این اقساط با این اعداد که همه غلط درمیاد. جمع اقساط خیلی کمتر از یک میلیارد میشه؟ چرا خبر غلط میگذارید؟
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۲۰:۴۶ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
این نرخ اقساط نیست این پولی هست که باید بزاری تا بعد از 15 سال بهت اینقدر وام بدن، بماند اگه اون موقع با این مقدار پول بشه چیپس و پفک خرید چه برسه به خونه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
خبر غلط نیست داداش
هنوز وام رو نگرفته،باید قسط هاشو تا ۱۵ سال آینده پرداخت کنید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۵ ۱۸ شهريور ۱۴۰۰
مبلغ اقساط بعد از دریافت وام هست. مبالغی که گفته سپرده گذاری پس انداز شماست و موقع برداشتن وام میدن به خودتون...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
عجب طرحی بعد ۱۵سال قیمت خونه میشه ۵۰متری میشه 100 میلیارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
ای کاش ماشین زمان هر چه زود تر اختراع بشه برگردم به ۱۵ سال پیش حساب باز کنم که الان شرایط دریافت وامو داشته باشم.
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۲۰:۴۷ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
حتی اگه برگردی هم اینقدر پول نمیدن نهایت 50 - 100 میلیون نرخ وام مسکن الان هست
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۱۶:۳۸ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
بعد از ۱۵ سال وام تعلق میگیره اونم با این شیب تند تورم خودتون خندتون نمیگیره از این ذکر مصیبت
۱۲
آخرین اخبار