رئیس پلیس راه استان همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲ سانحه رانندگی در این استان جان پنج نفر را گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ رضا عزیزی، رئیس پلیس راه استان همدان بیان کرد: در سانحه نخست بر اثر برخورد سواری با کامیون در کیلومتر هفت جاده غارعلیصدر همدان سه سرنشین سواری در دم جان باختند.

او افزود: در این تصادف یک دستگاه خودروی سواری ساعت حوالی ۲ و ۲۰ دقیقه بامداد امروز یک دستگاه کامیون ولوو حامل بار «پوکه» با خودروی سواری مزدا ۳۲۳ در جاده همدان بهار برخورد کرد که سه سرنشین مزدا جان خود را از دست دادند.

سرهنگ عزیزی ابراز داشت: یک دستگاه پراید پشت سر کامیون در حال تردد بود که به یکباره اقدام به سبقت می‌کند و خودروی سواری مزدا که در مسیر مقابل قرار داشت برای پیشگیری از برخورد رخ به رخ با پراید خودروی خود را به لاین مخالف هدایت می‌کند.

رئیس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: راننده سواری مزدا قصد بازگشت به مسیر اصلی را داشت که کامیون به پهلوی سمت راست آن برخورد کرده و خودرو را به خود به سمت اراضی حاشیه جاده می‌کشد.

سرهنگ عزیزی گفت: با توجه به اختلاف ارتفاع ۲ و نیم متری جاده اصلی با حاشیه راه، کامیون و سواری به پایین سقوط کرده و کامیون از روی سواری عبور می‌کند.

او اظهار داشت: همچنین چند نفر سوار بر سواری رنو ساندرو از تهران به تویسرکان در حال حرکت بودند که ساعت حوالی یک بامداد امروز در کیلومتر هفت جاده ملایر این وسیله نقلیه به علت خواب آلودگی راننده واژگون می‌شود.

رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه ۲ سرنشین این خودرو پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده و یک نفر هم مجروح می‌شود بیان کرد: چندین واژگونی در کیلومتر هفت جاده ملایر تاکنون رخ داده بنابراین تیمی مکلف به بررسی وضعیت این محدوده شدند.

سرهنگ عزیزی بیان کرد: در سانحه دیگری، یک عابر مسن بر اثر برخورد با سواری پراید در پل ۱۷۵ واقع در جاده همدان - تهران، جان باخت.

او اضافه کرد: چند نفر از ساکنان روستا‌های حوالی کبودراهنگ از اتوبوس پیاده شده و در تاریکی شب اقدام به عبور از عرض جاده کردند که در این بین پیر زن مسن به علت ناتوانی کُندتر از آنان حرکت کرده و راننده پراید که با سرعت بالا در حال تردد بود به علت تاریکی جاده و ندیدن عابر او را زیر گرفت.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.