۲۰ هزار بسته کمک معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود

قائم مقام دارالایتام مهدیه همدان گفت:۲۰ هزار بسته کمک معیشتی در آستانه کنگره ملی شهید محراب آیت الله مدنی بین خانواده‌های نیازمند همدان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،به منظور پاسداشت عالم برجسته‌ای که در زمان حیاتش دستگیر نیازمندان بود موسسه دارالایتام مهدیه همدان با کمک جمعی از خیران همدانی اقدام به جمع آوری بسته‌های های معیشتی کرده است.

سید کاظم حجازی,قائم مقام دارالایتام مهدیه همدان گفت: در این طرح ۲۰ هزار بسته کمک معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه بین خانواده‌های نیازمند استان همدان توزیع خواهد شد.

او افزود: از این میزان ۲ هزار بسته امروز بین خانواده‌های محروم استان توزیع شد و این اقلام حمایتی شامل گوشت قرمز، برنج، حبوبات، روغن، شکر و لوازم بهداشتی است.

مؤسسه دارالایتام مهدیه همدان به همت تعدادی از متدینین و معتمدان از جمله شهید محراب آیت‌الله مدنی به‌عنوان هیأت مؤسس و هدایت‌های معنوی ایشان در سال ۱۳۵۱، تأسیس شد، این مؤسسه به‌عنوان یک نهاد غیرانتفاعی و باانگیزه، کمک و یاری به خانواده‌های ایتام مستمند و بی‌بضاعت شهر همدان از بدو تأسیس فعالیت خود را آغاز کرده است.

مؤسسه دارالایتام مهدیه با بهره‌گیری از اهتمام و تلاش‌های پیگیر دست‌اندرکاران آن و اعضای هیأت مدیره به‌ویژه مدیرعامل مؤسسه حاج سیدجواد حجازی و کمک‌ها و حمایت‌های مردم خیر و نیکوکار از مؤسسات خیریه موفق در سطح کشور به یک الگو برای دیگر مؤسسات مبدل شده است.

کنگره ملی آیت الله مدنی ۲۰ شهریورماه در همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.