مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور، شرایط تأیید مدارک تحصیلی دانش آموزان فارغ التحصیل مدارس خارج از کشور را اعلام کرد.

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور، با صدور اطلاعیه‌ای، مهم‌ترین شرط صدور مجوز ثبت نام را تأیید مدارک دانش آموزان فارغ التحصیل مدارس خارج از کشور از سوی وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و امورخارجه دانست، متن اطلاعیه به این شرح است:

اولیای دانش‌­آموزانی­ که قصد ثبت نام در مدارس خارجی وابسته به سفارتخانه‌های مستقر در تهران را دارند، به دلیل محدودیت قانونی ثبت نام دانش آموزان ایرانی در این­گونه مدارس، در صورتی مدارک تحصیلی خارجی آن‌ها از سوی وزارت آموزش و پرورش و وزارت امور خارجه مورد تأیید قرار خواهد گرفت که مجوز ثبت نام آن‌ها از طریق مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور صادر و ابلاغ شود.

در غیر این صورت مدارک تحصیلی، بدون دریافت مجوز قانونی، به هیچ وجه اعتبار و ارزش تحصیلی ندارد. درضمن مدارس خارجی وابسته به سفارتخانه‌ها در کشور نیز در صورت انجام ثبت نام بدون مجوز‌های لازم متخلف شناخته شده و با آن‌ها برابر مصوبات مندرج درآیین نامه تأسیس مدارس اتباع خارجی مصوب جلسه ۷۵۵ به تاریخ ۲۹ آبان ۸۶ برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار