روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد: در بازرسی‌های بهداشتی کارشناسان معاونت بهداشتی قم، یک باب هتل و یک مسافرخانه در استان پلمب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد: در بازرسی‌های بهداشتی کارشناسان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم، یک باب هتل و یک مسافرخانه در استان قم پلمب شد.

این واحد‌ها به دلیل عدم رعایت مسائل بهداشتی و پایبندی به شیوه‌نامه‌های بهداشتی پلمب شد،همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی موارد را به شماره تماس ۱۹۰ گزارش دهید.

«کرونا»، ویروسی است که گستردگی شیوع آن بسیار وسیع است و از جمله راه‌های انتقال آن عطسه، سرفه، دست دادن و روبوسی است؛ پزشکان توصیه می‌کنند، افراد علاوه بر پرهیز از دست‌دادن، روبوسی و حضور در مرکز‌های عمومی؛ به هنگام عطسه لازم است، جلوی بینی خود را با دستمال بگیرند و یا برای مهار آن از آرنج خود استفاده کنند.

برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا؛ رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی همچون استفاده از «ماسک» و «فاصله‌گذاری اجتماعی» توصیه شده است.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۰۳۰، ۳۱۳۶ و ۱۹۰ تماس بگیرند و برای کسب آخرین اخبار دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

همه ایرانیان می‌توانند با مراجعه به سامانه غربالگری الکترونیکی ویروس کرونا به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته شده، گام بلندی در ارتقای سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار