وكيل جوانفكر در رابطه با مدت استمهال خود از دادگاه مطبوعات ،گفت:‌ به عنوان وکيل از دادگاه مطبوعات هيچ مهلتي را براي بررسي و بازخواني پرونده درخواست نکرده ام.

قهرمان شجاعي، وکيل جوانفکر در گفتگو با خبرنگار حقوقي-قضايي باشگاه خبرنگاران، در رابطه با پرونده مطبوعاتي جوانفکر، گفت:‌ بيست و پنجم دي ماه حسب شکايت نيروي انتظامي نسبت به مجله خاتون و دو مورد توهين به آيت ا... مصباح و آيت ا... آملي لاريجاني که از سوي دادگاه انقلاب به شعبه 76 دادگاه مطبوعات ارسال شده بود ،در دادگاه مطبوعات حاضر شديم.

وکيل جوانفکر همچنين در رابطه با مدت استمهال خود از دادگاه مطبوعات ،گفت:‌ به عنوان وکيل از دادگاه مطبوعات هيچ مهلتي را براي بررسي و بازخواني پرونده درخواست نکرده ام.

وي در ادامه افزود: به دليل اينکه از ارسال 2 پرونده مدعي العموم و عدم حضور نماينده نيروي انتظامي و فراهم نبودن موجبات دادرسي

جلسه رسيدگي به پرونده جوانفکر به جلسه بعدي موکول شد.

 

رسيدگي به پرونده مطبوعاتي جوانفكر در سه ماهه نخست سال آينده

شجاعي در ادامه تصريح کرد:ادامه‌ رسيدگي به پرونده مطبوعاتي جوانفکر احتمالا در سه ماهه نخست سال آتي به جريان خواهد افتاد.

وكيل جوانفكر بيان کرد:‌ با توجه به راي بدوي که در شعبه 76 دادگاه مطبوعات احتمال بسيار بالايي مي دهم که راي نهايي دادگاه مطبوعات منجر به برائت جوانفکر شود.

ارائه اعتراض  نسبت به راي دادگاه انقلاب در مدت قانوني در دادگاه تجديد نظر

وي در ادامه با اشاره به راي شعبه 15 دادگاه انقلاب گفت: معتقد هستم در راي شعبه 15 دادگاه انقلاب در حق موکل من که فرزند شايسته اين نظام و کشور و درجه اعتقاد و ايمان وي به نظام مقدس جمهوري اسلامي و مقام معظم رهبري روشن و واضح است؛ ظلم و ستم شده است.

شجاعي در پايان، با بيان اينکه سخنان موکل من به دليل وجود ماده قانوني و استفساريه به هيچ وجه توهين تلقي نمي‌شود، گفت:‌اعتراض خود را به عنوان وکيل به راي شعبه 15 دادگاه انقلاب به دادگاه تجديدنظر در مدت قانوني ارائه خواهم کرد./ص3


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار