خونسردی عجیب زن هندی در مواجهه با مار کبرا! + فیلم

خونسردی زن هندی در مواجهه با مار کبرایی که وارد خانه اش شده بود به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ترس از مار در برخی از افراد به شکلی است که حتی آن‌ها با دیدن این خزندگان در فیلم‌های مستند نیز دچار وحشت می‌شوند. در مقابل اما افرادی هستند که نه تنها از مار وحشتی ندارند بلکه در مواجهه با آن بسیار خونسردانه عمل می‌کنند، حتی اگر این مار یک مار کبرا سمی مرگبار باشد. مانند یک زن هندوستانی که با دیدن مار کبرایی که وارد خانه اش شده بود بدون وحشت و با خونسردی تمام این خزنده را به بیرون از خانه هدایت کرد.

ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده روش جالب این زن در بیرون کردن مار سمی از خانه اش را نشان می‌دهد. در این ویدئو او در حالی که چوبی در دست دارد از این خزنده می‌خواهد تا خانه اش را ترک کند. در این ویدئو این زن به مانند مادری که گویی با فرزندش صحبت می‌کند به آرامی از مار می‌خواهد تا خانه اش را ترک کند. در ادامه این زن درب حیاط خانه را باز کرده و مار را به بیرون هدایت می‌کند. در انتهای ویدئو مار کبرا وارد خیابان شده و از خانه این زن دور می‌شود. این اتفاق در منطقه کویمباترو رخ داد.


بیشتر بخوانید


انتشار این ویدئو در شبکه اجتماعی توئیتر با واکنش کاربران همراه بود و برخی از کاربران روش مادرانه این زن در مواجهه با این خزنده را مورد تمجید قرار دادند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مار کبرا ، مار سمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
بیچاره مار از ترس قیافه زن داره عقب عقب میخزه
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۱۴ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
همین نیم وجبی که فکر می کنید زپرتیه با یه نیش زدنش یه انسان بالغ قوی هیکل رو سه سوته از پا در میاره میکشه که پاش به بیمارستانم نمی رسه زهر افعی چه کوچکش چه بزرگش بسیار کشنده و خطرناک است به قول معروف میگه فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین چه تیزه درشتاش زیر میزه . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
البته این کِرم کبری بود !
آخرین اخبار