معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: از ابتدای ماه جاری تاکنون بیش از ۵۰ هزار متر خط‌کشی محوری در معابر شهر اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمدرضا احمدی‌نژاد، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: طی اقدامی، عملیات خط‌کشی میدان جمهوری به‌عنوان یکی از میادین مهم و وسیع شهر به متراژ ۱۰ هزار متر به اتمام رسیده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج بابیان این که در راستای اجرای این طرح پس از انجام طراحی‌های لازم بیش از یک هزار و ۶۰۰ مترمربع گذرگاه کانالی عابران پیاده و هاشور رنگ‌آمیزی شد، افزود: با توجه به چراغ‌دار بودن این میدان، هشت خط ایست پیش‌بینی و اجراشده است.

احمدی‌نژاد در بخش دیگر با اشاره به اقدامات انجام شده  از ابتدای شهریور سال جاری تاکنون، گفت: در مدت‌زمان یادشده بیش از ۵۰ هزار متر خط‌کشی طولی محوری در سطح معابر شهر کرج انجام‌شده است.

اوهمچنین میزان رنگ‌آمیزی سرعت‌کاه‌های آسفالتی در نقاط مختلف معابر شهر کرج را حدود یک هزار و ۸۰۰ مترمربع دانست و افزود: عملیات اجرای خط‌کشی خطوط اکستروژن به مساحت یک هزار و ۵۰۰ مترمربع نیز صورت پذیرفته است.

انتهای پیام /ر  .ن

برچسب ها: خط کشی ، معابر شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.