نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: در سفر اخیر رییس جمهور به استان از فرصت‌های پیش آمده استفاده کرده ام و معیار‌های انتخاب مسوولان ارشد استان را به دولتمردان عنوان کردم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان  در نشست مشترک با مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت چابهار گفت: در انتخاب استاندار قصد تعیین مصداق نداریم، زیرا معتقدیم که چنین کاری باعث می‌شود جایگاه نماینده، ولی فقیه از پدری به برادری تنزل کند و حال اگر فرد پیشنهادی رای بیاورد در جایگاه برادر بزرگتر و در غیر این صورت به برادر کوچک‌تر تنزل پیدا خواهد کرد.

وی افزود: ورود مصداقی برای انتخاب استاندار دارای عواقب دیگری هم هست از این جهت که در صورت عملکرد نامناسب امکان مطالبه‌گری وجود نخواهد داشت و در پاسخ ما اینگونه بیان می‌شود که خوتان فرد مورد نظر را معرفی کردید.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در شهرستان چابهار نیز در این نشست به ارائه گزارشی از مشکلات موجود در سطح این شهرستان پرداخت و گفت: خوشبختانه در شرایط حال حاضر فضای یاس و ناامیدی از بین رفته و مردم امید زیادی به بهبود شرایط کشور دارند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد عبدالهی با تاکید بر افزایش تلاش‌ها در جهت امیدآفرینی و ایجاد انس و الفت در جامعه افزود: مصلحت سیستان و بلوچستان چنین اقتضاء می‌کند که به صورت مصداقی در انتخاب مسوولیت‌های حساس این استان ورود داشته باشید.

رحمدل بامری فرماندار شهرستان چابهار نیز در این نشست گفت: خوشبختانه با تلاش‌های انجام شده توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت و همراهی دیگر مسوولان اعتمادسازی خوبی بین مردم شیعه و سنی در منطقه صورت گرفته است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار