حجت الاسلام صادقی نیارکی از آزادی ۱۳۱  زندانی جرائم غیرعمد در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت الاسلام صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: اقدامات ستاد دیه استان زنجان در جمع آوری کمک‌های مردمی و تلاش برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد بسیار ارزشمند است.

او بابیان اینکه پالایش پرونده محکومان مالی غیرعمد بایستی در دستور کار مدیرکل زندان‌ها و ستاد دیه استان زنجان قرار گیرد، افزود: منظور از بررسی وضعیت پرونده زندانیان مشمول خاص محکومان مالی غیر عمد که سالیان سال در زندان هستند که بایستی از ظرفیت استان زنجان و کمک خیرین برای آزادی آن‌ها استفاده کرد.

رئیس شورای قضائی استان زنجان ضمن تقدیر از مشارکت بسیار بالای مردم فهیم، انقلابی و متدین استان زنجان در کار‌های خداپسندانه به خصوص کمک برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، گفت: با مشارکت خیرین، و کمک‌های ستاد دیه کشور و استان زنجان، از ابتدای امسال تاکنون ۱۳۱ محکوم مالی با بدهی بیش از ۲۷۷ میلیارد ریال از زندان آزاد شده اند که از این تعداد ۱۲۵ نفر مرد و ۶ نفر زن هستند.

صادقی نیارکی ادامه داد: با بررسی پرونده‌های محکومین مالی و تصویب اعضا، زمینه آزادی ۱۹ زندانی دیگر با کمک‌های بلاعوض ستاد دیه استان و کشور، کمک‌های مردمی و ارائه تسهیلات بانکی فراهم شده که با این افراد مجموع محکومان مالی آزاد شده به ۱۵۰ نفر می رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.