با تشکیل کمیته ارزیابی، داوری منابع ارسالی از سوی کتابداران استان فارس به پویش «کتابخانه من» نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در شیراز آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نخستین دوره پویش مجازی «کتابخانه من» به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار شد و ۸۶ اثر توسط کتابداران کتابخانه‌های عمومی نهادی و مشارکتی استان فارس برای معرفی هرچه بهتر کتابخانه‌های عمومی این استان به دبیرخانه پویش ارسال شده است.

نشست داوری آثار کتابداران استان فارس صبح امروز ۱۶ شهریور با تشکیل کمیته‌ای ارزیابی در اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان آغاز شده و داوری و ارزیابی آثار ارسالی با درنظرگرفن معیار‌های پویش در حال انجام است.

کیفیت محتوای ارائه شده، وضوح صدا و تصویر، خلاقیت در ساخت کلیپ‌های معرفی، وجود نکات گرافیکی و فنی ... از معیار‌های ارزیابی آثار بود که بر اساس آن ویدیو‌های استان فارس بررسی و آثار برتر معرفی می‌شوند.

این در حالی است که از نظر میزان مشارکت در این پویش ملی، استان فارس با ۸۶ اثر ثبت نهایی در دبیرخانه پویش، در مقام نخست کشوری قرار گرفته و از ۹ کتابدار برگزیده استان تجلیل خواهد شد. استان‌های مازندران با ۸۲ اثر و چهارمحال و بختیاری با ۷۰ اثر نیز در رتبه‌های بعدی هستند.

 نخستین دوره این پویش ویژه کتابداران در فضای مجازی به مناسبت هفدهمین سالروز تأسیس نهاد و با هدف معرفی کتابخانه‌ها و ارتقای سطح آگاهی عموم نسبت به فعالیت‌های جاری این مراکز به همت اداره کل فرهنگی نهاد، برگزار شد و تمامی کتابداران می‌توانستند با ساخت کلیپ معرفی کتابخانه محل خدمت خود، می‌توانند در این پویش شرکت کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار