عرضه تبلت Galaxy Tab S۸ Ultra برای رقابت با آیپد پرو

طبق گزارش‌ها شرکت سامسونگ تبلت Galaxy Tab S۸ Ultra را با بالاترین پیکربندی خواهد ساخت.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا، تبلت بعدی Tab S سامسونگ به احتمال زیاد دارای سه مدل خواهد بود و گزارشی که از کره جنوبی مخابره شده ادعا می‌کند که بالاترین نسخه، که ظاهرا با نام Tab S۸ Ultra شناخته می‌شود، رقیب آیپد پرو اپل خواهد بود.

تبلت Galaxy Tab S۸ Ultra توسط تراشه Exynos ۲۲۰۰ (تراشه پرچمدار آینده سامسونگ که احتمالاً دارای پردازنده گرافیکی AMD جدید است)، تغذیه می‌شود. با توجه به امتیازات بنچمارک، این تراشه در سطح تراشه M۱ اپل قرار دارد که در جدیدترین مدل‌های آیپد پرو استفاده می‌شود.

جزئیات مشخصات تبلت Galaxy Tab S۸ Ultra

ظاهراً مشخصات پیکربندی دیگر آن نیز، در سطح بالا قرار خواهند داشت و گزارش جداگانه‌ای نشان می‌دهد که این تبلت مجهز به بهترین صفحه نمایش سامسونگ است. البته این منبع می‌گوید که دستگاه از تراشه Qualcomm Snapdragon ۸۹۸ تغذیه می‌کند.

همچنین سامسونگ ممکن است رویکردی را که در مورد گوشی‌های پرچمدار خود اتخاذ می‌کند، در دستور کار قرار دهد. یعنی از تراشه اسنپدراگون برای آمریکای شمالی و چین استفاده کند و بقیه مدل‌ها را به SoC Exynos مجهز کند، البته این فقط حدس و گمان است.

عرضه تبلت Galaxy Tab S۸ Ultra

صرف نظر از پردازنده، ظاهراً این دستگاه با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه خواهد شد.

طبق شایعات، بدنه این تبلت کمی بزرگتر از Tab S۷ Plus است. تبلت Tab S۷ Plus دارای صفحه نمایش ۱۲.۴ اینچی است و شایعه شده است که Galaxy Tab S۸ Ultra دارای نمایشگر ۱۴.۶ اینچی ۱۲۰ هرتزی است. همچنین باتری این دستگاه ۱۱۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و قیمت این مدل در کره جنوبی حدود ۱۳۲۰ دلار است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.