محیط زیست استان یزد در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان خوش درخشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، نیره پورملائی مدیرکل حفاظت محیط زیست یزد در جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۰، گفت: اداره کل حفاظت محیط زیست استان به عنوان دستگاه برگزیده در اقدامات برجسته برای توسعه پایدار استان شناخته و معرفی شد.

او هدف از برگزاری این جشنواره را تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت و ارتقای فرهنگ تلاش و تعهد عنوان کرد.

پور ملائی ضمن ، از همه کارکنان این اداره کل که با کوشش‌های صادقانه خویش زمینه ساز این موفقیت شدند سپاسگزاری کرد و افزود: این موفقیت، جز از رهگذر پشتکار، همدلی و همراهی تمامی همکاران میسر نمی‌شد.

 پورملائی اظهار امیدواری کرد که با تلاش مضاعف همکاران متعهد و خدوم این اداره کل و با اجرای برنامه‌های کاربردی و مؤثر بتوانیم با پویشی هدفمند در حوزه فعالیت‌های مرتبط با حفاظت محیط زیست، گام‌های مهمی در این زمینه برداریم

مدیر کل حفاظت محیط زیست یزد ادامه داد: این اداره کل موفق به کسب رتبه‌های برتر در جشنواره شهید رجایی در شاخص‌های عمومی، اختصاصی و ویژه در سه سال متوالی شده است.

او از مهمترین اقدامات شاخص این اداره کل را راه اندازی مجهزترین مرکز پایش زیست محیطی صنایع استان برای نخستین بار در کشور عنوان کرد و به کار گیری نیروی متخصص محیط زیست در شرکت‌های صنعتی استان یزد بر اساس ماده ۱۶ قانون هوای پاک، تقویت حفاظت فیزیکی مناطق و افزایش کارایی محیط بانان در مأموریت‌های محوله را از دیگر شاخص‌های محیط زیست استان نام برد.

پورملائی محیط زیست استان یزد را از جمله استان‌های پیشرو در کشور در حوزه پژوهش و پژوهشگری اعلام کرد و افزود: راه اندازی دکل‌های تکرار کننده بیسیم، ارتقاء سطح حفاظتی ۳ منطقه شکار ممنوع به پناهگاه حیات وحش در استان یزد را از دیگر اقدامات این اداره برای حفاظت از محیط زیست استان عنوان کرد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: محیط بان ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.