فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری ۲ سوداگر مرگ و کشف ۴۵۶ کیلو مواد افیونی در عملیات مقتدرانه تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر، در شهرستان مهرستان خبر داد.

سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد افیونی قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از شهرستان "مهرستان" به نقاط مرکزی کشور را دارند.

وی افزود: در همین رابطه عصر روز گذشته جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مهرستان در قالب چند تیم پوششی با اقدامات گسترده تخصصی و رصد منطقه، ظهر روز گذشته قاچاقچیان را که با ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در حوالی روستای "گروک" آن شهرستان در حال جابه جایی محموله مواد مخدر بودند شناسایی و آن‌ها را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از ساعتی کنترل نامحسوس به محض ورود سوداگران مرگ به منطقه کمین خود، به آن‌ها دستور ایست داده که با تیر اندازی قاچاقچیان به سمت مأموران درگیری مسلحانه آغاز شد.

سردار طاهری بیان داشت: در این درگیری با توجه به حجم بالای آتش تکاوران پلیس، اعضای این باند عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو‌های حامل مواد به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: تکاوران پلیس، در این عملیات مقتدرانه، ۲ نفر از قاچاقچیان را دستگیر و در بازرسی از خودرو‌های توقیفی، ۴۵۶ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد افیونی، شامل ۴۳۷ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک، و ۱۹ کیلو گرم مخدر شیشه را به همراه یک قبضه سلاح کلاش با ۲۶ فشنگ جنگی کشف کردند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای متواری این باند خاطر نشان کرد: مأموران نیروی انتظامی استان در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق مواد افیونی حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با این پدیده شوم و خانمان سوز از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار