مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از برگزاری جشنواره ورزش و کرونا با رقابت معلمان و دانش آموزان و اعلام نتایج آن خبر داد.

صادق نیسی گمراوی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جشنواره علمی-هنری ورزش و کرونا با هدف تحرک بخشی به ورزش دانش آموزی و بسترسازی لازم جهت تولید محتوای مرتبط با سلامت و تندرستی دانش آموزان، همکاران فرهنگی و اولیاء دانش آموزان، در دوره پاندمی کرونا برگزار شد.

او به اعلام نتایج این جشنواره اشاره کرد و افزود: همت الله حیاتی، مقام اول بخش آموزش مهارت‌های ورزشی در خانه و زینب علی پور، مقام نخست بخش ورزش و خانواده را کسب کردند.


بیشتر بخوانید:


نیسی گمراوی بیان داشت: همچنین مریم ربانی پور موفق به کسب مقام نخست بخش اخلاق در ورزش و زهرا عبدالخانی موفق به کسب مقام نخست بخش ورزش و نشاط شدند.

به گفته مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز؛ در جشنواره علمی-هنری ورزش و کرونا، دبیران و آموزگاران تربیت بدنی در ۴ بخش موشن گرافیک، پوستر، فیلم کوتاه و دلنوشته آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند و به شرکت کنندگان لوح تقدیر و گواهی شرکت در این جشنواره اهدا می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.