فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز گفت: مسئله اصلی و اول کشور طبق نظر مقام معظم رهبری، مدیریت و ریشه کنی کرونا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سرهنگ حسین پاسدار پوراسماعیل فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز در رزمایش تیم‌های همیاران سلامت سپاه امامت تبریز در قالب طرح شهید سلیمانی  گفت:در گام پنجم طرح شهید قاسم سلیمانی، با ایجاد مراکز واکسیناسیون تجمیعی و همکاری بسیجیان از این مراکز، سعی در خدمت رسانی و انجام وظیفه داریم.

او افزود:در این گام، پایگاه‌های همیاران سلامت با آمایش و استخراج آمار مبتلایان و قطع زنجیره انتقال، قدمی بزرگ برای ریشه کنی کرونا، بر می‌دارند.

اوگفت: تیم‌ها و گروه‌هایی با عنوان همیاران سلامت، تشکیل داده شده که با حضور در مراکز پر تردد، ضمن توزیع ماسک و بروشور، به صورت شفاهی برخی از نکات درباره رعایت ضوابط را به شهروندان گوشزد می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز حمایت غذایی از افراد و خانوار‌های مبتلا را یکی دیگر از اقدامات سپاه ناحیه امامت عنوان کرد و گفت: از طریق گروه‌های جهادی و تیم‌های حمایتی، افراد و خانواده‌های مبتلا را شناسایی و برای اینکه این عزیزان جهت تأمین مایحتاج خود از قرنطینه خارج نشوند، بسته‌های معیشتی به آن‌ها ارسال می‌کنیم.

پور اسماعیل گفت: سرعت انتشار این ویروس به قدری زیاد است که امکان دارد یک نفر در حال تهیه مایحتاج خود، چندین نفر را هم آلوده کند، لذا تهیه مایحتاج این افراد توسط بسیجیان، می‌تواند به قطع زنجیره انتقال این ویروس کمک کند.واکسیناسیون

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار