رستمزاد با تاکید بر کار کارشناسی برای صدور هر گونه مجوزی خواستار پایش مستمر کارخانه‌های تولید آرد در استان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، جهانگیر رستمزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام ، گفت: به منظور رفع مشکلات کارخانجات آرد استان یک نشست کارشناسی با حضور دستگاه‌های مربوطه در خصوص وضعیت موجود کارخانجات آرد، ظرفیت کارخانجات، فاصله گذاری، مقدار گندم و همه آیتم‌های موجود برگزار و بصورت دقیق کارشناسی لازم صورت گیرد.

او افزود: باید میزان گندم به صورت عادلانه و به تناسب ظرفیت و در نظر گرفتن همه آیتم‌ها در بین کارخانجات آرد تقسیم شود تا هیچ واحدی متضرر نشود.

معاون استاندار ایلام بیان کرد: با توجه به اینکه فاصله کارخانجات آرد در شهرستان‌ها متغیر و هزینه حمل بر روی قیمت تاثیر دارد، باید همه شرایط در نظر گرفته شود.

رستمزاد همچنین در خصوص تغییر قیمت گوشت دام مازاد عشایر نیز گفت: باید قیمت سایر استان‌ها نیز در نظر گرفته شود تا اختلاف قیمت منجر به قاچاق گوشت خریداری شده نشود.

او اظهار کرد: تمام حمایت‌های لازم از کشتارگاه استان صورت گرفته، اما با این وجود باز هم روند کشتار بسیار کند است، زیرا با توجه به میزان دام مازاد عشایر روند خرید دام و کشتار آن طولانی می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام خواستار تسریع در روند خرید دام مازاد عشایر شد و گفت: با توجه به اینکه تولید کننده گوشت قرمز و مرغ در استان هستیم، تمام تلاش خود را برای حفظ قسمت مصوب بکار گرفته ایم.

رستمزاد همچنین خواستار نظارت و پایش بازار شد و افزود: با وجود همه مشکلات تمام تلاش خود را در راستای تامین مرغ مورد نیاز بازار و تثبیت قیمت آن انجام داده ایم.

جابجایی آجر ایوان و ساماندهی وانت‌های میوه فروشی توسط شهرداری از دیگر دستور کار‌های این نشست بود.

انتهای پیام/ ن

برچسب ها: آرد گندم ، رفع مشکلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.