رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی زنجان گفت: قیمت انواع لوازم خانگی در استان زنجان نسبت به پارسال بیش از ۳۵ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، احمدی رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی زنجان گفت:  در حال حاضر ۱۵۰ واحد صنفی لوازم خانگی در زنجان فعال است.

او با بیان اینکه قیمت انواع لوازم خانگی در استان زنجان نسبت به پارسال بیش از ۳۵ درصد افزایش یافته است، افزود: در حال حاضر قیمت‌ها با توجه به اقدامات شرکت‌های تولیدکننده افزایش داشته است.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی زنجان ادامه داد: با گران شدن دلار و به تبع آن محصولات خارجی برخی از مصرف‌کننده‌ها کالا‌های ایرانی را خریداری می‌کنند.

احمدی بااشاره به اینکه  شهروندان بایستی اقلام موردنیاز خود را از فروشندگی‌های معتبر تهیه کنند، گفت: از مردم درخواست می شود به دریافت فاکتور هنگام خرید توجه کنند و درصورتی که فروشنده از ارائه فاکتور خودداری کرد با اتحادیه مربوطه تماس حاصل کنند.

او افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گرانفروشی در این زمینه، مراتب را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.