دبیر مجمع نمایندگان استان همدان گفت: وزیر نیرو قول تامین آب ۱۷۰ روستای استان را تا پایان سال آینده داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، به گفته وزیر نیرو تامین آب ۱۷۰ روستای استان همدان تا پایان سال آینده انجام می‌شود.

در جلسه مجمع نمایندگان استان همدان و مدیران شرکت‌های آب منطقه ای، آب و فاضلاب و برق استان همدان با محرابیان، وزیر نیرو قرار شد آبرسانی به ۱۷۰ روستای استان همدان تا پایان سال آینده انجام شود.

آزادیخواه، دبیر مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان همدان گفت: هم اکنون آب رسانی به ۸۳/۸ درصد روستاییان استان همدان انجام شده است و با تخصیص اعتبار ۳۷۰ میلیارد تومانی وزارت نیرو تا پایان سال آینده آبرسانی به ۱۷۰ روستای دیگر استان هم انجام می‌شود.

او از شتاب یافتن اجرای طرح آبرسانی به شهر همدان و اجرای آن تا پایان سال ۱۴۰۲ هم خبر داد و افزود: بررسی آبرسانی از سد خرمرود و ۵۰ روستای تابعه آن، مشکلات روستای خالق وردی کبودراهنگ و گلخانه شهرک صنعتی کرفس برطرف شد.

آزادیخواه از شتاب یافتن طرف آبرسانی از سد کلان به ملایر هم خبر داد و گفت: با اختصاص آب از تصفیه خانه فاضلاب ملایر به نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی سیکل ترکیبی این شهر هم موافقت شد.

آزادیخواه اظهار داشت: در این جلسه، جداسازی برق همدان از برق باختر و مرکزی هم مصوب و قرار شد حادثه و قطعی‌های برق در استان به حداقل برسد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.