شیرمحمدی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۴۰ طرح اشتغالزایی برای نیازمندان و مددجویان کمیته امداد امام خمینی «ره» اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، نورخدا شیرمحمدی، رییس کمیته امداد امام خمینی «ره» شهرستان سیروان با اشاره به اهمیت مقوله اشتغالزایی و توانمندسازی نیازمندان ، از اجرای ۱۴۰ طرح اشتغالزایی برای نیازمندان و مددجویان این نهاد از ابتدای امسال تاکنون  خبر داد و گفت: بیش از ۲۴ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به این افراد مجری پرداخت شده است.

او با عنوان اینکه ایجاد مشاغل بومی متناسب با ظرفیت منطقه از اهداف کمیته امداد سیروان است ، اظهار کرد: شغل‌های ایجاد شده در این شهرستان عمدتاً در زمینه‌های صنعت، کشاورزی، صنایع دستی و خدماتی بوده که از محل منابع بانکی و صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد پرداخت شده است.

شیرمحمدی بیان کرد: از این تعداد طرح اجراء شده ، ۵۴ طرح اشتغالزایی از محل پرداخت تسهیلات ارزان قیمت بانک‌ها، ۵۵ طرح راهبری شغلی در زمینه ارائه خدمات دامپروری و تولید نان سنتی و ۳۰ طرح نیز از طریق کاریابی و تعامل با کارفرمایان برای مددجویان اجرا شده است.

او با عنوان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی حرفه آموزی در راستای توانمندسازی خانواده‌ها از دیگر خدمات کمیته امداد شهرستان سیروان به مددجویان مستعد اشتغال است ، مطرح کرد: طی این مدت برای ۶۰ نفر از متقاضیان ایجاد اشتغال ، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دوره حرفه آموزی برگزار شده است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.