نماینده مجلس از بستری شدن بیماران مبتلا به ویروس کرونا در نمازخانه ها و پارکینگ های بیمارستان ها به دلیل پر شدن تخت های بیمارستانی پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مرتضی خاتمی نماینده مردم ماهنشان، ایجرود، دهستان‌‎های بوغداکندی و قلتوق در مجلس شورای اسلامی در تذکر در صحن علنی امروز سه شنبه شانزدهم شهریور ماه گفت:  بحران کرونا عادی شده ولی هر روز باید در مجلس به آن پرداخته شود. روزانه بیش از ۵۰۰ نفر از مردم ما بر اثر ابتلا به بیماری کرونا فوت می کنند و ۵۰۰ خانوار عزادار می‌شوند. تخت‌های بیمارستان ها و تخت های اضطراری آنها پر شده و بر اساس اخبار رسیده در نمازخانه ها و پارکینگ های بیمارستان‌ها مریض بستری شده است.

وی در ادامه بیان کرد: انجام واکسیناسیون در برخی شهرستان ها درست انجام نمی شود و در تزریق مشکل داریم. در کنار این مشکلات، اطلاعات متناقضی از سوی مسئولان سلامت کشور به مردم داده می شود، یک مسئول می گوید فلان دارو مناسب نیست و یک مسئول می گوید همان دارو به مقدار زیادی خریداری شده است.

نماینده مردم ماهنشان، ایجرود، دهستان های بوغداکندی و قلتوق در مجلس شورای اسلامی افزود: از یک سو می گویند فلان دارو تاثیر ندارد و از سوی دیگر همان دارو برای بیماری نوشته می شود و مردم در ناصر خسرو برای تهیه آن سرگردان می شوند. هر کارشناسی یک دارو را تجویز می‌کند و باید میزان اثر بخشی واکسن‌ها و داروها به صورت علمی شفاف سازی شود تا مردم از سردرگمی بیرون بیایند. صدا و سیما نیز به روشنگری درباره این موارد در این برهه حساس  اقدام کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار