بنا به گفته رئیس هوانوردی نیرو‌های روسی در سوریه آخرین مرحله آموزش پرواز تاکتیکی مشترک با طرف سوری در بیابان‌های دمشق به پایان رسید.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری تاس، خلبانان بالگرد‌های روسیه و سوریه اولین رزمایش مشترک خود را در صحرای دمشق انجام دادند.

این رزمایش شامل بالگرد‌های ترابری میل Mi-۸ روسیه و بالگرد‌های رزمی کاموف Ka-۵۲ بود، در حالی که سوریه از بالگرد‌های میل  Mi-۲۴ استفاده می‌کرد.

آندری یرماکوف، رئیس هوانوردی نیرو‌های روسی در سوریه به خبرنگاران گفت: اولین رزمایش مشترک خلبانان بالگرد‌های روسی و سوری در بیابان های سوریه انجام شد. امروز، ما آخرین مرحله آموزش پرواز تاکتیکی مشترک با حضور نیرو‌های هوافضای روسیه و نیروی هوایی سوریه را به پایان رساندیم. در طول این آموزش، ما همکاری بین واحد‌های هوایی را در ماموریت‌هایی با هدف ضربه زدن به اهداف از پیش تعیین شده تمرین کردیم. این امر برای تسهیل فرود واحد‌های تاکتیکی هوابرد است.

نیروی هوافضای روسیه از سال ۲۰۱۵ در سوریه مستقر شده است. در این مدت نیرو‌های دولتی سوریه با پشتیبانی خلبانان روسی بیشتر این کشور را از دست شبه نظامیان و گروه های تروریستی آزاد کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار