معاون آموزشی وزارت بهداشت درباره آخرین جزئیات بازگشایی دانشگاه های کشور توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر حقدوست معاون آموزشی وزارت بهداشت و درمان درباره جزئیات بازگشایی دانشگاه‌ها اظهار کرد: با تمهیداتی که از قبل اندیشیده شده بود، واکسیناسیون اساتید و دانشجویان از شهریور ماه آغاز شده است و در حال حاضر تقریبا دو سوم دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی واکسن دریافت کردند. امیدواریم واکسیناسیون دانشجویان و اساتید تا پایان مهرماه به اتمام برسد.

او افزود: تمامی امتحانات ترم جاری دانشگاه علوم پزشکی حضوری برگزار خواهد شد و کلاس‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیز حضوری خواهد بود.

حقدوست گفت: شروع کلاس‌های دانشجویان جدیدالورود مجازی است، اما کلاس‌های عملی و رفع اشکال این دانشجویان به صورت حضوری خواهد بود.

معاون آموزشی وزارت بهداشت و درمان بیان کرد: اگر دانشجویی بیماری زمینه‌ای داشت بدون درج در سنوات می‌تواند از مرخصی تحصیلی استفاده کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۱۶ شهريور ۱۴۰۰
محاکمه ستاد شبه علمی کرونا
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۵:۲۰ ۱۶ شهريور ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
باید آموزش و پرورش و دانشگاها به طرف سبک جدید زندگی و روش نوین آموزشهای پیشرفته مجازی بروند تا احدی از آموزش و پرورش رایگان عقب نماند آموزش حضوری در مدارس و دانشگاه ها زمانی خوب است که امنیت جانی فرزندان مردم تظمین شود وقتی هیچگونه ضمانت اجرایی وجود 100% درصدی ندارد همان بهتر که در فضای مجازی آموزش ببینند و جسم و جانشان در امان باشد در زمستان پیش روی اگر مدارس باز گشایی شود در سرمای هوا برای تحویه هوای کلاسها باید پنجره های کلاسها رو باز بگذارید چرا که در فضای دربسته و حضور دانش آموزان و معلمین امکان و ریسک ابتلای بیماری کرونا افزایش میابد و همه دانش آموزان و دانشجویان مبتلا و آلوده و بیمار می شوند بنابراین همان بهتر که در فضای مجازی پیشرفته به صورت آنلاین و یا غیر آنلاین و از شبکه های تلویزیونی آموزش ببینند و باید با شرایط سبک زندگی نوین خودتان را وفق دهید تا جسم و جان فرزندان مردم در امان باشد اگر نه نسل کشی قانونی با تصمیمات بی خردانه در کشور صورت می گیرد و آخر عاقبت خوب و خوشی هم در پی نخواهد داشت .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه پیشگیرانه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۱۶ شهريور ۱۴۰۰
صد سال سیاه نمیرم دانشگاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۱۶ شهريور ۱۴۰۰
بازگشایی دانشگاهها و مدارس، خیانت به کشور است.
اعتماد مردم را بیش از این خدشه دار نکنید.
آخرین اخبار