صدری مهر گفت: پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد درصدد است رویدادی را تحت عنوان رویداد شتاب در تاریخ ۲۳، ۲۴ و ۲۵ شهریور ماه برگزار کند.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمدجواد صدری مهر مدیرکل تجاری سازی و پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد درصدد است رویدادی را تحت عنوان رویداد شتاب در تاریخ ۲۳، ۲۴و ۲۵ شهریور ماه برگزار کند و برای حمایت از برگزیدگان نیز مجموعه حمایت‌هایی به صورت مادی و تهاتر، در نظر گرفته است.

او با اشاره به بازخورد‌های فراوان از دانشجویان و فارغ التحصیلانی که ایده‌ای خام یا رویایی در سر دارند، اما در عملیاتی‌سازی آن با مشکل روبرو شده‌اند؛ تصریح کرد: برای این رویداد پیش رویداد‌هایی هم ۱۱ و ۱۸ شهریور برگزار خواهد گردید.

صدری مهر مخاطبین اصلی این رویداد را تمام افرادی دانست که در فکر ایجاد کسب و کار هستند، دانشجویی که ایده‌ای دارد و نمی‌دانند به چه صورتی باید آن را عملی کنند، فارغ التحصیلی که هنوز شغل مورد نظر خود را نتواسته خلق کند و تمایل دارد کسب و کار خود را راه اندازی کند.

مدیرکل تجاری سازی و پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد تصریح کرد: ما با این پیش رویداد‌ها و رویداد ۵۴ ساعته سعی داریم در کنار مخاطبین فرآیند خلق کسب و کاری را تجربه کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۱۶ شهريور ۱۴۰۰
فقط تبلیغات و شعار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۱۶ شهريور ۱۴۰۰
شام و ناهار هیچی !
آخرین اخبار