مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب آهن درباره واردات واکسن کرونا به جای گرفتن طلب ۳۰۰ هزار دلاری از روبین کازان روسیه توضیحاتی داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدمهدی رمضانی مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب آهن اصفهان در گفت و گو با رادیو ورزش گفت: باشگاه روبین کازان روسیه باید ۳۰۰ هزار دلار به ذوب آهن پرداخت کند، اما با توجه به شرایطی که دارد تا این لحظه نتوانسته آن را پرداخت کند.

وی ادامه داد: باشگاه روبین کازان اگر این پول را به باشگاه ذوب آهن پرداخت نکند پنجره نقل و انتقالاتی اش بسته می‌شود، اما به خاطر تعامل بین باشگاه‌ها و از آنجا که بحث فرهنگی را هم یدک می‌کشیم امروز آقای فریدونی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن و آقای میرحیدری وکیل باشگاه دیداری با سرکنسول روسیه داشتند و قرار شد جهت همکاری‌های دوجانبه و تعاملات بیشتر، باشگاه روبین کازان به جای پرداخت این مبلغ به باشگاه ذوب آهن واکسن کرونا تحویل دهد.

مدیر روابط عمومی تیم ذوب آهن بیان کرد: اگر این اتفاق بیفتد که هنوز به نتیجه قطعی نرسیده مطمئنا یک بخشی از آن را برای تیم‌های ورزشی‌مان، کارگران شریف ذوب آهن و مردم عزیزمان استفاده می‌کنیم.

رمضانی ادامه داد: ما یکسری برنامه های فرهنگی داریم. با توجه به اینکه نماد تیم ما گاندو است در استان سیستان و بلوچستان هم بتوانیم حرکاتی را انجام بدهیم و امیدواریم این قضیه به این نحو حل شود‌.

 


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار