مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: بیش از ۹۷ درصد از شکایات امسال شهروندان استان در سامانه ۱۹۵ رسیدگی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید یاسر حسن پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با اشاره به اهمیت رسیدگی سریع به شکایت مردمی به رسانه ها گفت: ۵۰۰ شکایت مردمی سال ۱۴۰۰ در حوزه های ارتباطی و پستی در سامانه ۱۹۵ ثبت شد که به بیش از ۹۷ درصد این شکایات رسیدگی شد و با بررسی های بیشتر به باقیمانده شکایات نیز پاسخ داده می شود.

وی با اشاره به پیگیری های مستمر شکایات در حوزه های مختلف افزود: یکی از اهداف اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان ارائه خدمات مناسب به مردم است و در همین راستا میانگین زمان رسیدگی به شکایات در ماه اخیر ۱.۷ روز بود و این اداره کل با برنامه ریزی های انجام شده در صدد کاهش زمان رسیدگی به شکایات است.

حسن پور با بیان اینکه به ۴۸۶ شکایت در این سامانه رسیدگی شد، افزود: بیشتر این شکایات در زمینه اینترنت‌های خانگی و خطوطADSL ، تلفن ثابت، تلفن همراه و اپراتورها، دفاتر پیشخوان، و خدمات پستی است.

وی مشکلات تلفن همراه و ثابت را از عمده مشکلات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ عنوان کرد و گفت: بخش زیادی از این مشکلات مربوط به قطعی های برق در سایت های مخابراتی بود که اپراتورها برای حل مشکل اقداماتی انجام دادند و به زودی مشکلات موجود برطرف می شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با بیان اینکه ارائه خدمات مطلوب به شهروندان یک اصل و الزام است گفت: شهروندان استان هرگونه شکایت از اپراتورهای مخابراتی را می‌توانند از طریق سامانه ۱۹۵ مطرح و پیگیری کنند و اطمینان داشته باشند شکایت آنها رسیدگی و تا حصول نتیجه مناسب پیگیری می شود.

انتهای پیام / گ 

برچسب ها: ارتباطات ، مخابرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار