حسینی نیک گفت: افراد قبل از تزریق واکسن کرونا نیازی به انجام هیچ گونه تست کرونا ندارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی اصغر حسینی نیک مدیر شبکه بهداشت و درمان رامهرمز در این خصوص گفت: به استناد دستورالعمل کشوری، افراد مبتلا به کووید ۱۹ پس از طی کردن دوره‌ی قرنطینه (حداقل ۱۰ روز) جهت بازگشت به محل کار یا اجتماع نیاز به انجام هیچگونه تست مجددی ندارند و در صورت نیاز مجوز حضور افراد در محل کار از طریق ویزیت پزشک و تکمیل فرم بازگشت به کار صادر می‌گردد.

او  افزود: افراد قبل از تزریق واکسن کرونا نیازی به انجام هیچ گونه تست کرونا ندارند و درصورت وجود علائم، لازم است به پزشک مراجعه نمائید.

 حسینی نیک تصریح کرد: تست سریع در صورت مثبت شدن به منزله ابتلاء قطعی به بیماری کووید ۱۹ است و نیازی به انجام تست دیگری در این زمینه نیست و جهت این افراد به هیچ عنوان تست pcr انجام نمی‌گردد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان رامهرمزادامه داد: تصمیم گیری درخصوص انجام تست و نوع تست درخواستی اعم از تست رپید یا تست PCR، فقط بر عهده و تشخیص پزشک و پرسنل مرکز ۱۶ ساعته است.

دبیر ستاد کرونا رامهرمز گفت: این مرکز درقبال افرادی که تقاضای تست قبل از مسافرت، قبل از مسابقات ورزشی و سایر مواردی که در دستورالعمل‌های نمونه گیری مجاز به انجام آن نمی‌باشیم، هیچگونه تعهدی ندارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.