در مراسمی محمد علی عباسی به سمت مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه منصوب شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، در مراسمی که با حضور و اعضای هیأت علمی دانشگاه گیلان برگزار شد، با قدردانی از زحمات هادی بصیری، مسئول پیشین دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان، علی محمد عباسی، به سمت مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه منصوب شد.

احمد رضی، رئیس دانشگاه گیلان در این مراسم، دانشگاه را فضایی برای تبلور نخبگان جامعه دانست و گفت: آزاد اندیشی و گفتگو از لوازم پویایی این فضاست.

او در ادامه با اشاره به شیوع کرونا در حدود دو سال اخیر افزود: با توجه به تغیر روش آموزش در همین مدت، دستاورد‌های جدیدی در بخش آموزش‌های الکترونیک بوجود آمد.

رئیس دانشگاه گیلان با بیان اینکه در زمینه پژوهش‌های علمی پیشرفت‌های خوبی داشته ایم گفت: باید فعالیت‌های فرهنگی ودینی وحس معنویت وگرایش بخدا وائمه معصومین را بین نسل جوان گسترش دهیم.

میر احمدی، معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور هم در این نشست با بیان اینکه تحول خواهی و توسعه فرهنگی نیازمند برنامه مدون است افزود: باید برای توسعه فرهنگ اسلامی گام‌های موثرتری برداشت.

علی محمد عباسی، مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، علم را ابزاری برای رسیدن به سعادت بشری دانست و بر استفاده از ظرفیت دانشجویان برای ایجاد تحول در جامعه تاکید کرد.

هادی بصیری، مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان هم در این مراسم با اشاره به وظایف دشواری که در این نهاد وجود دارد، تصریح کرد: ارتباط و تعامل مناسب با دانشجویان و اعضای هیأت علمی، ایجاد فضای گفتگو، نقد و دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی از مهمترین فعالیت‌های نهاد نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه هاست.

 

انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.