سرسره‌ای شیشه‌ای میان کوه و جنگل + فیلم

سرسره شیشه‌ای در کوه لائوجون چین، با استفاده از ترکیبی از قاب‌های فلزی و شیشه‌ای شفاف ساخته شده است و دارای چرخش‌های S و C مانند است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، سرسره شیشه‌ای در بخش مرکزی لووانچوان چین است که در معرض دید عموم قرار گرفته است. بازدید کنندگان می‌توانند سوار بر روی این سرسره آبی شوند که از جنس شیشه است و ۱۸۰۰ متر طول و ۶۶ متر ارتفاع دارد.

این سرسره شیشه ای، با استفاده از ترکیبی از قاب‌های فلزی و شیشه‌ای شفاف ساخته شده است و دارای چرخش‌های S و C مانند است. گردشگران می‌توانند بر روی یک قایق شناور بنشینند تا زیر صد‌ها متر درخت که در بالای سرسره آویزان هستند، سر بخورند و تجربه‌ای بی نظیر کسب کنند.

این سرسره شیشه‌ای در شهربازی چین با دو کاربرد ساخته شده است. قسمتی از آن برای یک پیاده روی هیجان انگیز آماده شده و قسمتی از آن برای سواری توسط قایق‌های بادی در نظر گرفته شده است.

 


بیشتر بخوانید

سرسره آبی ۸۰ متری وسط دریا + فیلم


 

 

انتهای پیام/

 

برچسب ها: سرسره آبی ، چین ، شهربازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۷:۴۹ ۱۶ شهريور ۱۴۰۰
دولتاشون بفکر تفریح و گردشگری رفاه و نشاط و شادی و دارندگی و برازندگی مردمشون هستند و واقعا به زندگیاشون امید و شادی می بخشند و از هر لحاظ برای کشورشون موثر و مفید است با روحیه امیدوارانه دلشاد و عدالت بدون تبعیضگریهای مختلف کشورشون و مردمانشون رو به قله های سرافرازی از هر لحاظ در جهان رسانده اند و دمار از روزگار ویروس کروناهای مختلف درآورده اند ولی در کشور مان ایران اسلامی ویروس کرونا و فقر و نداری دمار از روزگار مردم بینوایان یارانه بگیران درآورده و مردم ضعیف را به نا امیدی و افسردگی و پریشان حالی و فقر و تهی دستی شدیدتری انداختنه اند !!!!.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۱۸ شهريور ۱۴۰۰
همه اینا رو از این ویدئو فهمیدی؟
آخرین اخبار