رئیس هیات مدیره تعاونی مسکن زندان‌های استان اصفهان گفت: ۹۰ درصد از منازل پروژه یک هزار واحدی گلستان واقع در شهر بهارستان تا پایان سال تکمیل می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، شماری از خریداران منازل پروژه یک هزار واحدی گلستان واقع در شهر بهارستان اصفهان چندی پیش با امضا و ارسال نامه‌ای به دفتر رهبر معظم انقلاب از ایشان استمداد کرده بودند.

در این نامه عنوان شده بود که پس از گذشت حدود هشت سال از ثبت نام در این تعاونی برای خرید مسکن، هنوز منازل به صاحبان آن‌ها تحویل داده نشده است.

یکی از خریداران این منازل گفت: پیگیری‌های چند ساله ما بجایی نرسیده و با اینکه طبق قرارداد در چند مرحله مبالغ اعلامی واریز شده است و ما دیگر بدهی نداریم، اما منازل ما را تحویل نداده اند.

وی ادامه داد: مجموعه‌های ۹ طبقه‌ای این پروژه حدود ۷۰ درصد پیشرفت دارد و آپارتمان‌های سه و چهار طبقه تقریبا تکمیل شده است، اما اعلام می‌شود که ۷۵ میلیارد تومان دیگر برای تکمیل و تحویل خانه‌ها نیاز است که این رقم موجود نیست.

سیدعبدالجواد هاشم رئیس هیات مدیره تعاونی مسکن زندان‌های استان اصفهان در این خصوص گفت: ۳۰۰ واحد از این پروژه آماده تحویل است بطوری که چند مالک نیز در آن‌ها مستقر شده اند.

وی ادامه داد: بالغ بر ۲۰۰ واحد دیگر نیز تا یکی دو ماه آینده به سرانجام خواهد رسید و آماده تحویل می‌شود و ۹۰ درصد از منازل این پروژه تا پایان سال تکمیل می شود.

رئیس هیات مدیره تعاونی مسکن زندان‌های اصفهان در پاسخ به این پرسش که علیرغم این توضیحات، چرا باز هم عده‌ای از خریداران از مقامات نظام استمداد کردند، گفت: در این زمینه شانتاژ شده است.

هاشمی در باره اینکه خریداران برای تحویل منازل خود اکنون باید چه مبلغ دیگری بپردازند، خاطرنشان کرد: رقمی بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان بدلیل مابه التفاوت هزینه‌ها و بر اساس فاکتور، از هر یک از خریداران اخذ خواهد شد.

وی تصریح کرد: این رقم بر مبنای قیمت تمام شده و ارزش ملک نیست، زیرا این ارقام بیش از مبالغ دریافتی خواهد بود.

بهارستان یکی از شهر‌های جدید و برنامه‌ریزی شده اقماری در استان و از توابع شهرستان اصفهان است که در ۲۰ کیلومتری جنوب شرقی این کلانشهر در ابتدای مسیر جادهٔ اصفهان - شیراز قرار دارد.

 

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد اصغری
۰۸:۴۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
من از واحدای گلستان خریدم ساکن شدم خیای راضی هستم فضای باز ‌که کمتر آپاتمانهایی این فضا را داره به همه پیشنهاد میکنم وهوای بسیار خوب در بهارستان
Iran (Islamic Republic of)
مژگان محمدی
۰۸:۴۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام من خرید کردم در واحدهای ۹ طبقه آپرین ۳ خیلی راضی هستم آوردیبهست ۱۴۰۱ تحویل میدن من خونه دار شدم
Germany
ناشناس
۲۳:۵۷ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
من میخوام یه واحد خریداری کنم توی شهرک گلستان ،به من بگید این کارو بکنم یا نه ؟
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۳:۲۵ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
سلام من یکی از خریداران این واحد ها هستم. ما مبه التفاوت چی رو باید بدیم دقیقا؟قرارداد من مال ده سال پیش هست . کوتاهی پیمانکار و شرکت رو چرا ما باید جبران کنیم. در ضمن چه کار اضافه ای روی این واحدا انجام شده که ما باید مابه التفاوت بدیم. اونم این مبلغ. حتی شرکت درب داخلی هم نمیذاره. حداقل تو مسکن مهر شیر الات و درب داخلی هم با پیمانکار هست. من ۹ طبقه دارم. و باید برای من شوتینگ زباله نصب میشد. سه متر تجاری باید بهم بدن. اما الان میخوان حذف کنن این موارد رو. پس ما دقیقا مابه التفاوت چی رو باید بدیم. ظلم هم اندازه ای داره. بعد ده سال مابه التفاوت هم بدیم. پکیج دو تومنی رو الان باید بیست تومن بخرم کی جوابگو ضرر ما میشه. خدا لعنتشون کنه. لطفا یه گزارش درست و حسابی بنویسین اگه طرفدار این مردم هستین.