رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پاوه گفت : با اتصال جاده روستای شرکان به جاده نوسود – نودشه، این روستا از بن بست خارج می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ابراهیم شهریاری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پاوه گفت : با توجه به ثبت جهانی اورامانات و وجود روستای تاریخی در این منطقه عملیات احداث راه روستای جدید شرکان آغاز شده و بزودی این راه روستایی به جاده نوسود - نودشه متصل می‌شود.

او گفت : روستای شرکان از روستا‌های گردشگر پذیر شهرستان پاوه است و با اجرای این پروژه، شاهد رونق اقتصادی در این روستا خواهیم بود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پاوه افزود: در حال حاضر روستای شرکان از سمت جاده نودشه دارای راه روستایی آسفالته به طول پنج کیلومتر است و جاده قدیمی روستا از سمت نوسود به طول ۱۰ کیلومتر در سنوات قبل احداث شده که حدود پنج کیلومتر تا روستای نروی آسفالت است و پنج کیلومتر باقیمانده بصورت خاکی است.

شهریاری افزود: راه جدید دسترسی به روستای شرکان ۷۰۰ متر است که یک دستگاه پل باکسی با دهانه چهار متر و عرض هشت متر ایجاد خواهد شد.

او حجم عملیات خاکبرداری را ۱۵ هزار متر مکعب اعلام کرد و گفت: در حال حاضر سه دستگاه بلدوزر، بیل مکانیکی پیکوردار و لودر، چهار دستگاه کامیون و هشت نفر از نیرو‌های این شهرستان در حال اجرای این پروژه هستند و این عملیات بصورت امانی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.