عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون های ورزشی می توانند از داده‌ها و اطلاعات مرکز پژوهش‌های مجلس برای پیشرفت ورزش استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار  حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدمهدی فروردین عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون ورزش در مراسم تجلیل از مدال آوران رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو با اشاره به سرمایه گذاری دیگر کشور‌ها برای ورزش‌های قهرمانی و کسب مدال و رتبه‌های برتر گفت: نباید اجازه داد استعداد‌ها بیرون از میدان بمانند. به علاوه باید به ورزشکارانی که سال‌ها تلاش می‌کنند و حاضر به رقابت با ورزشکاران رژیم صهیونیستی نمی‌شوند، توجه شود.

وی با اشاره به حضور بابک نگاهداری ریاست مرکز پژوهش‌های مجلس در این مراسم ادامه داد: از وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون‌های ورزشی انتظار می‌رود با مرکز پژوهش‌ها ارتباط داشته باشند، چراکه داده‌ها و اطلاعات این مرکز می‌تواند بسیار کمک رسان حوزه ورزش باشد.

فروردین با تأکید بر تأمین نیاز‌های ورزشکاران تصریح کرد: علمی بودن ورزش حائز اهمیت است و مدیران و مربیان حاضر در رقابت‌ها تحصیلات مرتبط با ورزش را دارند.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس گفت: ورزش فرصت است و باید بتوانیم از آن برای ایجاد نشاط در جامعه استفاده کنیم. در جلسات کمیسیون فرهنگی ادوار گذشته شاید به ندرت از ورزش نام برده می‌شد، اما این دوره مدافعان واقعی از ورزش را در کمیسیون داریم.

وی درباره توجه به حوزه ورزش در تأمین اعتبارات و کسب مدال‌های بیشتر در دوره‌های بعدی رقابت‌های ورزشی ابراز امیدواری کرد.

گفتنی است، این مراسم با حضور جمعی از مدال آوران المپیک ۲۰۲۰ توکیو و سرمربیانشان به میزبانی محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، محمدمهدی فروردین و احمد راستینه هفشجانی اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس و با حضور سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و دیگر مسئولان حوزه ورزش کشور برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار