دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین با بزرگ داشتن اقدام شجاعانه فلسطینیان در فرار از بند رژیم صهیونیستی از مردم کرانه باختری خواست از آن‌ها محافظت کنند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از قدس الاخباریه، «زیاد النخاله» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین با گرامی داشتن فرار ۶ تن از اسیران فلسطینی از زندان رژیم صهیونیستی گفت: امروز روز شادی است و روزی که تیپ حماسه‌ساز جنین بر تمامی تدابیر امنیتی صهیونیست‌ها نفوذ می‌کنند و با ایجاد یک راه امن مردم ما را آزاد می‌کنند.

النخاله در ادامه افزود: ۶ نفر از رزمندگان قهرمان ما با قدرت عملیاتی را در قلب دشمن اجرا کردند و من از مردم کرانه باختری می‌خواهم قیام کرده تا از این مجاهدان محافظت کنند.

صبح امروز رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند ۶ فلسطینی موفق شدند با کندن تونل از زندان «گیلبوا» (جلبوع) واقع در منطقه بیسان در شمال اراضی اشغالی فرار کنند.

هر ۶ نفر زندانی امنیتی محسوب می‌شدند و یکی از این زندانیان «زکریا زوبیدی» فرمانده ارشد سابق گردان‌های شهدای الاقصی است و پنج نفر دیگر از اعضای جنبش جهاد اسلامی فلسطین هستند.

در پی این اتفاق موجی از خوشحالی در میان فلسطینیان به وجود آمده و گروه‌ها و شخصیت‌های فلسطینی از این عملیات استقبال کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار