مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از مشارکت بیش از ۲۳۰ دانشجو در امر واکسیناسیون علیه کووید۱۹ در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمد خدادادی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار داشت: هم اکنون دو مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا شامل پایگاه‌های ۹ دی و غرب شهرکرد (مهدیه) در شهرستان شهرکرد به صورت دانشجویی در حال فعالیت و ارائه خدمات است.

او افزود: در این دو مرکز بیش از ۲۳۰ دانشجوی بسیجی در رشته‌های مختلف پزشکی و پیراپزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در حال ارائه خدمات و کمک در امر واکسیناسیون عمومی علیه کووید۱۹ هستند.

خدادادی اضافه کرد: این دانشجویان در دو بخش ثبت متقاضیان دریافت واکسن در سامانه سیب وزارت بهداشت و انجام تزریق واکسن فعالیت دارند.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: فعالیت دانشجویان بعد از گذراندن دوره‌های آموزشی تئوری و عملی از اواخر تیرماه ۱۴۰۰ در قالب گروه جهادی دانشجویی شهید نورمند آغاز شده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خاطرنشان کرد: به زودی دانشجویان بسیجی داوطلب ارائه خدمات در امر واکسیناسیون، در شهرستان‌های بروجن و فارسان بکارگیری خواهند شد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار