مدیرکل بنیاد حفظ آثار همدان از فعالیت‌های صدا و سیمای مرکز همدان برای توسعه ارزش‌های دفاع مقدس بین مردم به ویژه نسل جوان تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار ظفری,مدیرکل بنیاد حفظ آثار همدان در نشست تصویری مراکز استانی صدا و سیما با معاونت امور استان‌ها و رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور و هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان گفت: همه قشر‌های مردم در سال‌های دفاع مقدس نقش داشتند و برای ماندگاری این فرهنگ در جامعه باید نقش همه آن‌ها برجسته شود.

او با قدردانی از فعالیت‌های صدا و سیمای مرکز همدان برای توسعه ارزش‌های دفاع مقدس بین مردم به ویژه نسل جوان افزود: در این حوزه شکاف‌هایی بین ارزش‌های انقلاب اسلامی و نسل جوان امروزی وجود دارد که باید با برنامه‌های خلاقانه و مناسب برای ارتباط بیشتر این نسل با دفاع مقدس و انقلاب تلاش شود.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان همچنین از اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس در همه شهر‌ها و روستا‌ها خبر داد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان هم به آمادگی این مرکز برای تهیه و پخش برنامه‌های ویژه هفته دفاع مقدس در بخش‌های مختلف اشاره و تأکید کرد: مستند‌های مناسبی در این حوزه ساخته شده که در این ایام پخش خواهد شد.

مهدی دهقان نیری با اشاره به تجلیل از ۲۵۰ پیشکسوت دفاع مقدس در استان همزمان با تجلیل از یک میلیون نفر در کشور افزود: این مراسم هم از سیمای مرکز همدان پخش خواهد شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.