فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد از دستگیری اعضای باند سارقان منزل با اعتراف به ۳۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ علی عزیزی، فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد گفت: در پی افزایش وقوع سرقت منزل در سطح شهرستان اشتهارد، دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد افزود: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه خود متوجه شدند که سارقان در یک باند ۴ نفره در ساعات پایانی شب خانه‌های خالی از سکنه را شناسایی کرده و پس از اطمینان از خالی بودن منزل، با شیوه‌های تخریب درب و توپی زنی وارده آن‌ها شده و اقدام به سرقت لوازم با ارزش کرده اند.

سرهنگ عزیزی با بیان این که کارآگاهان با به کارگیری اقدامات پلیسی اطلاعاتی موفق به شناسایی متهمان در این شهرستان شدند، گفت: بلافاصله اکیپی از ماموران با هماهنگی مقام قضائی به مخفیگاه سارقان اعزام و در عملیاتی غافلگیرانه هر ۴ نفر آن‌ها را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

او با اشاره به اعتراف متهمان به ۳۰ فقره سرقت در سطح شهرستان اشتهارد افزود: سارق پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ عزیزی با اشاره به شناسایی همه مالباختگان این پرونده، گفت: تجهیز واحد‌های مسکونی به دوربین مداربسته و تجهیزات ایمنی تا حد زیادی چشم طمع سارقان برای سرقت از آن‌ها را دور می‌کند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.