علیزاده گفت:در نهالستان شهرداری کرمان انواع بذر شب‌بو، بنفشه، قرنفل و کلم زینتی کاشته شده و بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نهال تولید خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یدالله علیزاده ،مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمان، از کاشت بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نهال فصلی در مجموعۀ تولید گل و گیاه شهرداری خبر داد.

 علیزاده گفت: در نهالستان مجموعه تولید گل و گیاه این سازمان طی دو ماه گذشته، انواع بذر شب‌بو، بنفشه، قرنفل و کلم زینتی کاشته شده که بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نهال تولید خواهد شد.

او با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی کاشت گل فصلی طی امسال نسبت به پارسال، افزود: ۱۰ هزار قلمه از انواع گونه‌های رزماری، زرشک، رز، طاووسی، شاه‌پسند، آبشار طلایی و شمشاد در گلخانه‌های مجموعه تولید گل و گیاه شهرداری کرمان تولید شده و آماده تحویل جهت کاشت در مناطق پنج‌گانه شهری است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمان، با بیان اینکه بهبود کیفی چهره شهر با هدف داشتن شهری محیط‌زیست‌ محور جزو اهداف این سازمان است، اظهارکرد: بخشی از اقدامات سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری، حفظ، نگهداری و توسعه کمی و کیفی فضای سبز و ارتقای منظر شهری است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار