سرمربی تیم ملی بوکس درباره آخرین وضعیت ملی پوشان قبل از شرکت در مسابقات جهانی توضیحاتی را بیان کرد.

علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس در حاشیه مراسم رونمایی از سردیس پیشکسوتان بوکس (احمد ناطق نوری و منوچهر مقصودی) در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این ۲ پیشکسوت اظهار داشت: فدراسیون بوکس امروز مراسم بسیار خوبی برگزار کرد. من هر زمان که عکس ناطق نوری را نگاه می‌کنم انرژی می‌گیرم. ناطق نوری و مقصودی از بزرگان بوکس ایران هستند و علاقه قلبی من به او این ۲ نفر بسیار زیاد است. احترام خاصی هم برای آن‌ها قائل هستم.

سرمربی تیم ملی بوکس درباره مسابقات جهانی که قرار است آبان ماه در صربستان برگزار شود بیان داشت: ما از امروز بعد از ظهر تمرینات تیم ملی بوکس را با ۱۲ نفر شروع می‌کنیم. این اردو انتخابی تیم ملی است و در پایان بهترین نفرات را با خودمان به مسابقات جهانی خواهیم برد. همچنین به خاطر اینکه مسابقات جهانی بلافاصله بعد از المپیک شروع می‌شود، ما زمان زیادی برای آماده شدن نداریم و بوکسور‌های ما هم از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار ندارند. در هر صورت تلاش می کنیم تا در مسابقات جهانی از نظر فنی بهترین عملکرد را داشته باشیم. ترکیب تیم ملی در مسابقات جهانی تلفیقی از ملی پوشان جوان و با تجربه است.


بیشتر بخوانید


استکی درباره اینکه آیا مشکلی با زمان بازی‌های جهانی ندارد گفت: در هر صورت وقتی رئیس فدراسیون جهانی دستور می‌دهد که مسابقات بوکس در تاریخ مشخص برگزار شود ما چاره‌ای به غیر از اینکه آن را قبول کنیم نداریم. به نظر من مسابقات جهانی الان نباید برگزار شود. اگر این رقابت‌ها دی یا بهمن برگزار می‌شد عملکرد خیلی بهتری می‌توانستیم داشته باشیم. امیدوارم در رقابت‌های جهانی بتوانیم نتیجه قابل قبولی را کسب کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار