۲ عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با حکم معاون بهداشت وزارت بهداشت به عضویت کمیته کشوری برنامه پیشگیری و کنترل آنفولانزا و کرونا این وزارت درآمدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، اعلام کرد: دکتر علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در احکام جداگانه ای، دکتر محسن مقدمی معاون آموزشی و دکتر اورنگ ایلامی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز را به عضویت کمیته کشوری مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت منصوب کرد.

در متن حکم دکتر علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت خطاب به دکتر «مقدمی» و دکتر «ایلامی» آمده است:

با سلام و احترام

به منظور برنامه ریزی دقیق و ساماندهی مقررات بهداشتی بین المللی و مراقبت بیماری‌های واگیر در کشور در زمینه بیماری‌های نوپدید و بازپدید، بدینوسیله نظر به تعهد، تجربه و سوابق علمی جنابعالی به عضویت «کمیته کشوری برنامه پیشگیری و کنترل آنفولانزا و کرونا» مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر منصوب می‌شوید تا با بهره گیری از توانمندی و تجارب خود با همکاری و مشارکت فعال، تعامل سازنده و ارایه نقطه نظرات فنی و علمی با سایر اعضای محترم جهت رسیدن به اهداف تعیین شده اهتمام لازم به عمل آورید. توفیق شما را در راستای ارتقای سلامت جامعه از درگاه خداوند بزرگ خواستارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار