مهلت ۴۵ روزه به واحد‌های نیمه کاره در شهرک صنفی کاوه در مهاباد

فرماندار ویژه مهاباد گفت: واحد‌هایی که در شهرک صنفی کاوه به صورت نیمه کاره هستند ظرف مدت ۴۵ روز باید نسبت به احداث، تکمیل و شروع فعالیت خود اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، عارف خدرلو فرماندار ویژه مهاباد اظهار کرد: واحد‌هایی که در شهرک صنفی کاوه به صورت نیمه کاره هستند ۴۵ روز مهلت دارند تا نسبت به احداث، تکمیل و شروع فعالیت خود اقدام کنند، درغیر این صورت این واحد‌ها نیز به افراد دیگر واگذار خواهد شد.

خدرلو با اشاره به وضعیت واحد‌های دارای مجوز و تکمیل شده‌ای که خالی هستند افزود: مالکان این واحد‌ها هم که علاوه بر اهدای پروانه در داخل شهرک صنفی کاوه هم اکنون بدون مجوز در سطح شهر فعالیت دارند، پروانه آن‌ها باطل خواهد شد.

این مقام مسئول اذعان کرد: ۲۸ شغل در فهرست مشاغل آلاینده قرار دارد که مکانیکی، نجاری، صافکاری، درب و پنجره سازی، سنگبری، تراشکاری و نقاشی از جمله آنهاست.

فرماندار ویژه مهاباد خاطرنشان کرد: مشاغل مزاحم دارای پیامدهایی، چون ناامنی، اختلال در رفت‌وآمد، بدمنظره کردن چهره شهر، ایجاد آلودگی‌های صوتی و بصری و اشغال مساحت زیادی از معابر و ایجاد مزاحمت برای رفت و آمد شهروندان است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.