فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی شهرستان ملایر مقادیری مواد غذایی بدون مجوز به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد ریال کشف کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سلمان امیری, فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی شهرستان ملایر، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و آن را برای بررسی متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این کامیون، مواد غذایی قاچاق و بدون مجوز شامل ۳ هزار و ۹۶۰ قوطی کمپوت آناناس، ۶ هزار و ۸۳۷ قوطی نوشابه انرژی زا، ۲۵۳ بطری سس، ۴ هزار و ۲۹۵ قوطی سس سویا، ۱۰۰ بطری ۲.۵ لیتری روغن و ۷۲۰ شیشه سرکه بالزامیک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه ارزش کالا‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است بیان کرد: یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

امیری با تقدیر از همکاری خوب دستگاه قضائی با پلیس، در برخورد با پدیده شوم قاچاق، گفت: برخورد با کالای قاچاق توسط ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی به شکل کاملاً تخصصی و هوشمندانه اجرا می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.