مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تا کنون معادل ۲۰۰ میلیارد تومان عملیات عمرانی در حاشیه شهر چابهار انجام شده است.

منبتی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  به برخی از اقدامات اجرایی در حاشیه شهر چابهار اشاره کرد و گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تا کنون معادل ۲۰۰ میلیارد تومان عملیات عمرانی مشتمل بر یک میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربع تسطیح و آماده سازی، ۱۲۰ هزار متر مربع زیرسازی، بیش از ۳ هزار متر مربع پیاده رو سازی، انجام بیش از ۴۳ هزار متر مربع آسفالت، ساخت یک پل و یک پارک محله‌ای انجام داده است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: از ۱۴ کلونی حاشیه شهر چابهار تعداد ۶ محله کمب، عثمان آباد، رمین، احمد آباد، بله سر و هوت آباد برای ساماندهی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شده است.

 منبتی افزود: ساخت مسکن مقاوم و بهسازی محلات، اولویت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مناطق حاشیه شهر‌های چابهار، کنارک و زاهدان است.

وی ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در طرح ساماندهی حاشیه شهر چابهار سهمیه ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مقاوم ارزان راپیش بینی کرده است که کار آغاز شده و تا کنون ۳۶۰ واحد در مراحل مختلف ساخت و ساز و یا حتی خاتمه یافته قرار دارند.

 منبتی گفت: امید است در پی بازدید اخیر ریاست محترم جمهور، موانع و مشکلات از سر راه ساماندهی برداشته و تسریع یابد بخصوص که با پیشرفت کار بر استقبال مردم نیز افزوده می‌شود.

 در سفر روز‌های اخیر رییس جمهور به استان، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با حضور در مناطق حاشیه شهر چابهار ضمن قدردانی از اقدامات قسمت‌های مختلف بویژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران، بر حل مشکل این مناطق تا پایان سال تاکید کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.