معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: طی یکسال گذشته، ۱۸ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴۸۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رامین اقتداری، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی لارستان در نشست خبری با بیان این نکته که طی یکسال گذشته ۱۸ پروژه عمرانی در زیرمجموعه بهداشت و درمان منطقه افتتاح شده است، گفت: از مهرماه سال ۹۹، همزمان با پیگیری‌های انجام شده و موازی با اقدامات لازم برای اخذ مجوز‌های مختلف جهت بهره برداری، ۱۸ پروژه عمرانی به متراژ ۹۲۶۵ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۴۸ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ساخته و افتتاح شده است.

او با اشاره به اینکه پروژه پردیس دانشکده در اولویت ساخت و ساز‌های عمرانی مجموعه قرار دارد، افزود: ۴۵ پروژه دیگر جمعاً به متراژ تقریبی ۶۰ هزار مترمربع در حوزه بهداشت و درمان به صورت مشارکتی، دولتی و خیرساز در حال اجراست که بر اساس پیش بینی‌های انجام شده، اعتبار هزینه شده ۱۶۱ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان برآورد شده است.

اقتداری با تاکید بر این مطلب که طی سال‌های ۹۷ و ۹۸ تنها ۴۷ مورد استخدام در مجموعه دانشکده داشته ایم، تصریح کرد: پیگیری‌های انجام شده در حوزه‌ی نیروی انسانی و توسعه تشکیلات سازمانی، با اخذ مجوز ۲۸۳ ردیف استخدامی و رشد ۵۰۰ درصدی جذب نیروتحولی عظیم از ابتدای راه اندازی دانشکده علوم پزشکی لارستان تا کنون را موجب شده است.

او در این خصوص افزود: ایجاد ردیف تشکیلاتی برای مرکز بهداشت شهرستان لارستان با ۸۵ ردیف و نیز افزایش ۶۵ ردیف در اورژانس پیش بیمارستانی و همچنین افزایش ردیف در تشکیلات شبکه‌های اوز و خنج به ترتیب به ۳۱ و ۵۸ ردیف از این دست اقددامات است.

معاون توسعه دانشکده در ادامه افزود: جذب نیرو‌های تخصصی در معاوت غذا و دارو با افزایش ۲۵ درصدی همراه بوده و موفق به افزایش نیرو‌های هیئت علمی از ۲۱ نفر به ۵۳ نفر شده ایم.

 اقتداری از پرداخت معوقات پرسنلی خبر داد و بیان داشت: بی شک پرداختی‌های به حق نیرو‌های مجموعه تاثیر بسزایی در افزایش انگیزه خواهد داشت لذا با همین رویکرد در تلاشی مضاعف، ۲ و نیم میلیارد از حقوق معوقه سال‌های گذشته پرسنل پرداخت شده است.

او بیان کرد: یکی از اقدامات قابل اشاره که در نوع خود کم نظیر است، انجام ۱۱ میلیارد تومان تهاتر دارویی است که در این شرایط و وضعیت فعلی بسیار حائر اهمیت بود.

او افزود: کارانه پزشکان و پرسنل مدت زمان زیادی عقب افتادگی داشته که موفق شدیم به رغم همه مشکلات و هزینه‌ای موجود، عقب افتادگی کارانه پزشک را از ۹ ماه به ۵ ماه و کارانه پرسنلی را نیز از ۷ ماه به ۵ ماه کاهش دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار