دانشگاه تفرش ۲۰۰ بسته غذایی بین اقشار نیازمند توزیع می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه دانشگاه تفرش توزیع ۲۰۰ بسته غذایی بین اقشار نیازمند آغاز شد.

مراسم آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه دانشگاه تفرش با حضور حاج علی بیگی فرماندار تفرش، فرمانده سپاه ناحیه تفرش، فرمانده و نماینده ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان مرکزی، رئیس دانشگاه تفرش و به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تفرش در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) این دانشگاه  برگزار شد.

صبا رئیس دانشگاه تفرش با بیان اینکه ارزش ریالی این بسته ها ۳۵۰ میلیون تومان  است گفت: در مراسم امروز ۲۰۰ بسته غذایی و ۵۰ بسته فرهنگی در بین اقشار نیازمند توزیع خواهد شد.

با شیوع کرونا و فرمایشات رهبری مبنی بر مواسات و همدلی و کمک مومنانه، همزمان با سراسر کشو رزمایش کمک مومنانه در استان مرکزی هم آغاز شد

بعد از فرمایشات رهبر معظم انقلاب یک رزمایش بسیار وسیع در کشور ایجاد شد که همه‌ی اقشار و طیف‌های جامعه برای پیوستن به این رزمایش از یکدیگر سبقت گرفتندو به کمک مومنانه لبیک گفتند.

در طرح کمک مومنانه استان مرکزی تهیه و توزیع بسته‌های مواد غذایی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا از پیش بینی‌ها فرا‌تر رفت.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.